Seinfeldt, the war at home, two and a half men, kongen av qeens.. ikke fantastisk, men supert til å slå ihjel tiden med..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
For Film frelste.
Collapse
X
-
sitter nå å glor på Midsomer Murder nå og det er skikkelig britisk krim om noen her liker detMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Ja, men jeg har ikke fått med meg alle episodeneMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Må ikke glemme FrasierThor-Brede Kvalvåg
Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!
Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
Comment
-
Ja, Californiacation er en interessant serie. Jeg er bare ikke helt sikker.. Det er noe som byr meg i mot med all narkotikaen i den serien der.. Men den er jo egentlig fet.
Husker ikke om House var nevnt her, men det er jo også en grei serie..
Uansett er det jo lite som slår Simpsons da hehe[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Hehe.. jeg har viasat gull pakka inn på en PVR dekoder med 160gb harddisk. Noe av det mest geniale som fins, siden TV3 ++ har en halvtimes reklame i en serieepisode på 20 min... Fyller den opp rimelig raskt med 4stk tv3 kanaler og FEM ++.
Det jeg fyller den opp med er jo Two and a half men, Kongen av Queens, Dexter, CSI, NCIS, Bones, Simpsons, Family guy + litt div hvis jeg kommer over noe.. Ellers så følger jeg med på Prison Break, (Konge serie, men er enig i det som tidligere blir sagt her, selv om jeg fortsatt synes det er spennende ) Heroes, Supernatural, My name is earl og Weeds på Pcn.. Tidligere sett alt av Friends, The 4400, Smallville, Hem till Midgård, Kyle XY...
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostJa, Californiacation er en interessant serie. Jeg er bare ikke helt sikker.. Det er noe som byr meg i mot med all narkotikaen i den serien der.. Men den er jo egentlig fet.
Husker ikke om House var nevnt her, men det er jo også en grei serie..
Uansett er det jo lite som slår Simpsons da heheMTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
-
House MD, Scrubs, Two And a Half Men, The Shield... det jeg bruker til å drepe tid. MEGET morro!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
Comment