E.A kom med et meget godt poeng i går som jeg håper Ketil snapper opp. Det er bare positivt at bilene står under telt, hvis treffet er ute, for da har faktisk de besøkende noe å se på selv om det regner. For hvem av dere vil ha bilen stående med dører og bagasjerom åpent i regnet? Og hvem besøkende gidder å vasse rundt i regneværet å se på biler som står lukket og med sota ruter?
poenget mitt er vel at merketelt gis ut eller lånes ut gratis som regel, skal jeg kjøpe et telt på 3x6 meter som ikke har dekor så koster det meg ganske mye penger.. type 5000kr eller noe. for jeg ikke ha noe dekor på det må jeg altså betale alt selv
Jeg forstår at hovedsponsorer vil være alene om å ha reklame, men de kan jo ikke nekte at en bil med annen reklame står der, hva er forskjellen?
Et emma treff i regnevær med et pioneer telt og en dynabel banner blir for minimalisitsk (pioneer og dynabel har vært hoved sponsorer i år)
Jeg skjønner at pioneer og dynabel ikke ser vitsen med å kjøre alt demo utstyret rundt i norge, men hadde de gjort det ville det ikke vært noe tvil om hvem som var hoved sponsor selv om det sto oppe noen merketelt fra andre levrandører. Hele poenget er at man skal kunne unngå fiasko treff som Oslo ble. hadde alle hatt eget telt som er relativt enkelt å låne av forhandler eller importør kunne det i hvertfall vært litt trivligere
Dette med telt burde EMMA forandre på reglementet. Det lille som det blir reklamert for er jo bare peanøts!
Europris har forresten 3x9m´s telt til 1000-1200 kr. inkl 9 vegger om jeg ikke tar feil. Greit telt om man er 2-3 stykker som reiser.. Grei vors. plass etterpå også
jaja, sånn kan det gå. Men plakaten burde kanskje inneholde litt mer bilder av bilstereo, men det blir jo litt vanskelig uten at noen skal føle seg tilside satt pga reklame hehe
Det blir sikkert en knakende god finale uansett, kjipt jeg ikke får vært der
Comment