Announcement

Collapse
No announcement yet.

Steffens Prosjekter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

får se hva som skjer, vet forhåpentlig vis litt mer hva jeg må gjøre i morgen...
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

Comment

Jepp. Good luck! Skal dempe taket på Carismaen imorra jeg. Du har ikke hatt av taktrekket på din? Vanskelig? Sorry 'OT'
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

nei, har ikke tatt det av, men har titta litt på det og det ser ut til å være ganske simpelt å ta ut. har kjøpt litt mer dempematriale og har planer om å ta taket jeg også
        Steffen Hammersgård
        Alpine - Mosconi
        Min prosjekt tråd

Comment

Jepp. Det blir bra vettu! Du får sende meg en melding om vi skal ta en Carisma-mekke-dag snart!
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

blir nok bra det ja... kunne jo gjort det ja.
            Steffen Hammersgård
            Alpine - Mosconi
            Min prosjekt tråd

Comment

har ikke fått gjort så mye i dag, men ble da litt.
              fått tettet litt rundt der mellomtonen skal monteres, startet med en mdf bit

ble litt små sprekker rundt ringen til mellomtonen og vedsiden av mdf biten, så jeg la alu-butyl dempematte på undersiden for å tette der, maskerte med pakketape og sparklet på oversiden med glassfibersparkel.

med på bilde kom vist den geniale arbeidslampa mi, den er genial når man jobber på steder med liten plass og trenger litt ekstra lys http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=154378370

så har man støpt litt

skal støpes litt mer og sikkert sparkles litt, trekkes i vinyl også en grill over. Er i allefall i grove trekk planen
              Steffen Hammersgård
              Alpine - Mosconi
              Min prosjekt tråd

Comment

Vel, hvordan gikk det med dashbord-monteringa i Carismaen din tilslutt!?
                Møtes en dag igjen snart så jeg kan se på det? Er veldig spent på resultatet.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

vel... er fortsatt mye jobb igjen... har hatt en liten tenke-pause angående dashbordet og jobba litt med bagasjerommet for å ikke gå lei, samt at jeg har demmpet taket og jobba litt mer med framdørene for å bli kvitt no ulyder derfra. dukker vel opp no bilder fra bagasje rommet etterhvert tenker jeg
                  Steffen Hammersgård
                  Alpine - Mosconi
                  Min prosjekt tråd

Comment

Syntes du det var mye jobb med taktrekket? Hvor mye dempa du det?
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Syntes du det var mye jobb med taktrekket? Hvor mye dempa du det?
                      nei, var greit å få det av og på igjen... ble et lag med silent coat og erstatta den orginale dempinga med noe litt tykkere. hjalp faktisk på en del, ble mer stille om du skjønner
                      Steffen Hammersgård
                      Alpine - Mosconi
                      Min prosjekt tråd

Comment

Likte dash-løsningen din! Kjekt å slippe å ta den ut! Damn...

Lykke til, håper du ikke går lei og mister lysten!

Comment

Takk for det, må vel nesten få tatt med meg kamera ut igjen så jeg får oppdatert litt her igjen, har fått gjort en del mer nå
                          Steffen Hammersgård
                          Alpine - Mosconi
                          Min prosjekt tråd

Comment

Ja det er ikke noe spørsmål engang, er veldig spent!
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Comment

fått knipsa ett par nye bilder

prøve montering på dashbordet for å høre hvordan det fungerer må si at det låt slett ikke ille grovjusteret
                              skal pusses, sparkles, pusses, trekkes og no deksel til slutt så med litt flaks blir det kansje ikke så værst å se på til slutt

bagasjerommet begynner å ta form, litt mørkt bilde men... mangler litt deksler baki der enda men, det kommer
                              Steffen Hammersgård
                              Alpine - Mosconi
                              Min prosjekt tråd

Comment

Lov å spørre hva slags sparkel du har brukt? Ser ut som vanslig lettsparkel man bruker inne ;D

Men ellers ser det veldig bra ut da
                                Mvh Tony
                                - The only road to take is perfection itself

Comment

Working...
                                X