Announcement

Collapse
No announcement yet.

Steffens Prosjekter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tony View Post
    Lov å spørre hva slags sparkel du har brukt? Ser ut som vanslig lettsparkel man bruker inne ;D

Men ellers ser det veldig bra ut da
    hehe, nei det er microglassballonger fra biltema blanda med polyester

takk for det
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

Comment

Er vel snart på tide med en oppdatering igjen her snart. Har blitt lite bygging i vinter da man ikke har oppvarmet garasje... skal bli bra å få begynne å bygge litt igjen snart, ligger et par esker med scan-speak logo her å venter + litt andre små ting.

Også skal pa1880en byttes ut, som jeg presterte å stikke hull i så har vært å henta meg en søt liten sak som jeg skal prøve i stede... hva det er??? tja... kommer sikkert no bilde av den etter hvert, med litt flaks
      Steffen Hammersgård
      Alpine - Mosconi
      Min prosjekt tråd

Comment

Jeg vet - jeg vet!!!
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Rett og slett bare kasta inn så jeg får starta å spille inn den , kassa mi mangla noen cm i dybden så ble midlertidig løsning her, kommer til å heise topp-plata etterhvert.

Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

Comment

Hva slags DD er dette? Kan vel ikke være ddz9518?
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Nei det kan nok ikke det er nok mer 3518
              Steffen Hammersgård
              Alpine - Mosconi
              Min prosjekt tråd

Comment

Den subben er pen da..! Må du vel si deg passe fornøyd med ? ;D
                Mvh Even S. Jensen
                Tlf 41091189
                Digital Designs, nothing is even close!

Comment

Dette man kaller flush-montering?

Men, skal du bli sånn basshue nå?
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Mangler vel bare en BMW stv?

Comment

Liker det jeg ser.
                      Bmw e34 520:
                      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

den er i allefall lekker å se på, selv om ikke akkurat monteringa er så lekker atm
                        har egentlig altid vært litt basshue trur jeg selv om bass ikke akkurat er det jeg prioriterer mest... Kommer vel neppe til å utnytte lyd-trykks potensialt i denne i no særlig grad. Å kjøpe noe mindre en 18" var ikke særlig aktuelt, kunne jo seff ha kjøpt en ny pa1880 men er altid gøy å prøve noe nytt... er det ikke det a? Om jeg blir fornøyd med den vil tiden vise, må først få myka opp den litt før jeg kan gjøre meg opp en mening, men en ting er sikkert at om jeg ikke blir 100% fornøyd rykker den rett ut og inn igjen med en ny dynabel.

hehe, bmw stv. du liksom, jo a ser noen fordeler med det... men har altid vært svak for japser og saab jeg da så om det blir bil bytte i fremtiden tviler jeg sterkt på at det blir en tysker
                        Steffen Hammersgård
                        Alpine - Mosconi
                        Min prosjekt tråd

Comment

Nice nice Steffen! Må vel snart få hørt på denne Carismaen igjen! Men hva skjer med frontsettet, fikk du finpussa på finish'en?
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

vel, ang. frontsette så har jeg nye mellomtoner og middbass liggende å venter på varmere vær så blir nesten å begynne på nytt igjenn der gitt
                            Steffen Hammersgård
                            Alpine - Mosconi
                            Min prosjekt tråd

Comment

Såpass ja. Er sånt langtidsprosjekt dette ja, glemte det jeg. Men hva med å ta ut dash'en helt da? Så kan du ta bilder og lage en instruksjonsbok til meg?
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

langtidsprosjekt ja... hehe har hatt bilen i 6 år (fy f... på tide å bytte snart?) og anlegge har vært ferdig mange ganger det... har bare en trang til å oppgradere og prøve litt nytt og noen forskjellige løsninger innimellom...
                                Steffen Hammersgård
                                Alpine - Mosconi
                                Min prosjekt tråd

Comment

Working...
                                X