Announcement

Collapse
No announcement yet.

autod: Pioneer ODR Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg skal innom Hamar på Torsdag, og Anders håpa jeg kom for å skrive kontrakt på Civicen Hehe..Vi får se Anders, snakkes på Torsdag hvis det blir den dagen jeg drar fra Charlottenberg. Må diskutere pris
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • Du treffer nok ikke Anders her i morra...

      Comment


      • Originally posted by InstallBay Hamar View Post
        Du treffer nok ikke Anders her i morra...
        hørte noen rykter om at du skulle ha avspassering også jeg, stemmer det?
        Mvh
        Tufte's hotline

        Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

        Comment


        • Ikke i morra, men...

          Comment


          • Originally posted by aFFekak View Post
            Har du fått noen bud?

            Ca. Pris har du tenkt deg?

            står litt info om det tidligere i tråden, men ca 220 med odr, ca 150 uten komponenter for de som evt vil sette inn egne ting, og fra 170 og opp men evt andre litt mer moderate komponenter en odr

            Comment


            • Originally posted by autod View Post
              står litt info om det tidligere i tråden, men ca 220 med odr, ca 150 uten komponenter for de som evt vil sette inn egne ting, og fra 170 og opp men evt andre litt mer moderate komponenter en odr

              Hmm.. virker for meg som dette er ganske billig? Honda er jo ikke akkurat billige biler heller.

              Haddde jo vært sinnsykt tøft å kjøpe denne bilen, men jeg har så lyst til å bygge selv. Blir liksom ikke den samme stasen å rulle inn på plassen med en bil hvor både ideer og arbeid er utført av en annnen..

              Uansett om dette er så sinnsykt bra gjort at det hadde vært kult å bli sett i den uansett!

              Her oppe jeg bor er det jo ingen som vet hvem som har bygget den, for her er det bare bønder, men jeg regner med at den som kjøper bilen MÅ bli med på EMMA osv. med en sånn installasjon.. Da blir det ikke like tøft, når det står folk rundt bilen din og spør om hvor lang tid du har brukt på bygget osv. Lite kult å svare: "Det er ikke jeg som har gjort det "

              Men, vurderer serriøst å ta opp lån for og kjøpe den Men da blir vell Tommen sur!
              Mvh.
              Roy
              Mob: 40 30 99 06

              Comment


              • Fremtidig eier MÅ ikke delta i EMMA, det er helt frivillig
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • Originally posted by InstallBay View Post
                  Fremtidig eier MÅ ikke delta i EMMA, det er helt frivillig
                  Hehe.. selvfølgelig!

                  Jeg mente å skrive at den som kjøper bilen "må" delta

                  For sin egen skyld mener jeg
                  Mvh.
                  Roy
                  Mob: 40 30 99 06

                  Comment


                  • Originally posted by aFFekak View Post

                    Haddde jo vært sinnsykt tøft å kjøpe denne bilen, men jeg har så lyst til å

                    Men, vurderer serriøst å ta opp lån for og kjøpe den Men da blir vell Tommen sur!
                    Du er vell ikke klar for hva som foregår over sms til meg og Anders du virker det som..
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

                    Comment


                    • trodde det var den som la pengene på bordet først så fikk bilen jeg,og ikke antall sendte sms.
                      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                      Comment


                      • hehe.. Tommen da

                        "Jeg har sendt fler sms til Anders enn deg, dermed er bilen min"

                        Hihi.. var litt morro.. men nei, jeg er ikke klar over hva som foregår via sms?!:O
                        Mvh.
                        Roy
                        Mob: 40 30 99 06

                        Comment


                        • Originally posted by Tommen View Post
                          Du er vell ikke klar for hva som foregår over sms til meg og Anders du virker det som..
                          Hva sier husbanken til dette da?
                          Pioneer PRS

                          Comment


                          • Originally posted by Chasin View Post
                            Hva sier husbanken til dette da?
                            Dette er tråden til Anders, så skal ikke forsøpple en så bra tråd med OT eller husbanken. Men jeg driver å regner litt på kostnader på Civicen, ja det gjør jeg..
                            VW/Audi ende-tusi-ast!

                            Comment


                            • tja..blir budrunde her skjønner jeg ja den med mest penger på bordet får den

                              å med tanke på hva som er gjort med denne bilen, og kostet på av tid og penger så er det latterlig billig, skulle jeg bugd noe slik skulle jeg hatt minst 150 000kr.. å en slik bil i så bra stand mådu nok bla opp minst 120 000kr for, så prisen bør det ikke være noe å si på

                              Comment


                              • heh.. du skulle jo bare fortsatt å "produsere" biler til folket

                                Comment

                                Working...
                                X