Jeg skal innom Hamar på Torsdag, og Anders håpa jeg kom for å skrive kontrakt på Civicen Hehe..Vi får se Anders, snakkes på Torsdag hvis det blir den dagen jeg drar fra Charlottenberg. Må diskutere pris
Announcement
Collapse
No announcement yet.
autod: Pioneer ODR Civic
Collapse
X
-
-
Originally posted by autod View Poststår litt info om det tidligere i tråden, men ca 220 med odr, ca 150 uten komponenter for de som evt vil sette inn egne ting, og fra 170 og opp men evt andre litt mer moderate komponenter en odr
Hmm.. virker for meg som dette er ganske billig? Honda er jo ikke akkurat billige biler heller.
Haddde jo vært sinnsykt tøft å kjøpe denne bilen, men jeg har så lyst til å bygge selv. Blir liksom ikke den samme stasen å rulle inn på plassen med en bil hvor både ideer og arbeid er utført av en annnen..
Uansett om dette er så sinnsykt bra gjort at det hadde vært kult å bli sett i den uansett!
Her oppe jeg bor er det jo ingen som vet hvem som har bygget den, for her er det bare bønder, men jeg regner med at den som kjøper bilen MÅ bli med på EMMA osv. med en sånn installasjon.. Da blir det ikke like tøft, når det står folk rundt bilen din og spør om hvor lang tid du har brukt på bygget osv. Lite kult å svare: "Det er ikke jeg som har gjort det "
Men, vurderer serriøst å ta opp lån for og kjøpe den Men da blir vell Tommen sur!Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Fremtidig eier MÅ ikke delta i EMMA, det er helt frivilligMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by aFFekak View Post
Haddde jo vært sinnsykt tøft å kjøpe denne bilen, men jeg har så lyst til å
Men, vurderer serriøst å ta opp lån for og kjøpe den Men da blir vell Tommen sur!VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
trodde det var den som la pengene på bordet først så fikk bilen jeg,og ikke antall sendte sms."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
-
tja..blir budrunde her skjønner jeg ja den med mest penger på bordet får den
å med tanke på hva som er gjort med denne bilen, og kostet på av tid og penger så er det latterlig billig, skulle jeg bugd noe slik skulle jeg hatt minst 150 000kr.. å en slik bil i så bra stand mådu nok bla opp minst 120 000kr for, så prisen bør det ikke være noe å si på
Comment
Comment