Announcement

Collapse
No announcement yet.

autod: Pioneer ODR Civic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• må bare si takk for lytten på lørdag anders makan til lyd.. blei litt demotivert og litt motivert til eget prosjekt
    www.eirikaspaas.com

Comment

• Slenger meg med her å takker for demo'n,må si meg enig i den! vanvittig pen lyd.
      Thomas RS - Absolut A4

Team dynaBel

Comment

• Kikket også på bilen på messa i halga. Veldig fin bil :-)

Comment

• takk for det alle sammen, bilen er forsåvidt ikke til salgs lengre, ikke før til sommeren

Comment

• Originally posted by autod View Post
            ...bilen er forsåvidt ikke til salgs lengre, ikke før til sommeren
            Vurdert briller Anders?

Mvh
            Dag Johansen
            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

takk for det alle sammen, bilen er forsåvidt ikke til salgs lengre, ikke før til sommeren
              Sikkert fått Pioneer/Honda i blodet han.... da blir det nok vanskjelig å selge no slik..

Comment

• du kommer med et enda sexuelt bygg da te sommeren,men den bmw du bygde kor blei den av,det var jo noe for seg sjøl det bygget der kan man si
                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

• bilen blir som den er den ikke noe vits i å endre noe som fungerer men om jeg får tid så blir det ny lakk på den

men den SKAL bort neste høst

Comment

• Originally posted by lui View Post
                    du kommer med et enda sexuelt bygg da te sommeren,men den bmw du bygde kor blei den av,det var jo noe for seg sjøl det bygget der kan man si
                    kommer nok et nytt bygg til sommeren ja, men uten noe spes stereo BMW`n havnet i Namsos ja den var ganske særegen på den tiden den bilen, men det er synd ingen vet hvor mye arbeid det egentlig lå bak den bilen....

Comment

• Jeg har faktisk aldri sett denne bilen(!)
                      Du har vell ikke et bilde av den du gidder å legge ut?
                      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

• Tatt fra websiten til Anders
                        http://www.autod.no/pages/pic_pages/...g_1/index.html

http://www.autod.no/pages/pic_pages/...g_2/index.html
                        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

• glad i orange da
                          www.eirikaspaas.com

Comment

• Aaa.. Nå er jeg med. Denne har jeg såklart sett før

Nice bilder uansett
                            Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                            Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                            Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

kommer nok et nytt bygg til sommeren ja, men uten noe spes stereo BMW`n havnet i Namsos ja den var ganske særegen på den tiden den bilen, men det er synd ingen vet hvor mye arbeid det egentlig lå bak den bilen....

En tråd hvor du legger ut et bilde per dag, i så mange dager du brukte på og bygge den ? hehe
                              sound.vision.soul

Type R

Comment

• har dømt den bilen både på install og lyd i "gode gammle" dager,og den bilen er vel egentlig ett kapittel for seg selv! jeg ble faktisk irritert når jeg bladde i dokkis permen,gutten er ikke helt god.
                                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Working...
                                X