Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi RS4 B5 Sedan Breite Version,Zapco,Pioneer!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Audi RS4 B5 Sedan Breite Version,Zapco,Pioneer!

Da får jeg lage meg en tråd her jeg også,drive på å bygger i min Audi.
    Jeg skal inn med Zapco og Pioneer,har av tidsmessige årsaker valgt å ikke ta helt av i dette prosjektet.Skal prøve å få til en clean innstallasjon,med litt finesser i
    Så håper jeg at jeg lykkes i det.
    Per nå har jeg lite bilder,i og med at jeg akkurat har fått begynt og driver å bygger om bilen utvendig og bygger motor i tillegg til dette da.Har en del å henge fingrene i framover nå.
    Målet er å ha bilen klar til 1.juni!

Pioneer Hovedenhet:

Skjermene i nakkestøttene,ingen pen montering,skal se om ikke jeg rekker over å få endret på dette.:

Basic Layout på Forsterkerne (driver på å prøver litt) :
    Last edited by Jesse; 06-08-2007, 00:11.

Dette høres da lovende ut!
    Gleder meg til å se mere gjort, hvilken HU er det du har egentlig?
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Hehe...har du nu bynt på å bygge på den å...æ kåmmer en dag å snik litt
      Focal
      Mosconi
      Pioneer

Comment

Hehe,klart æ har det kan jo ikke fær rundt å skli i gatn utn nå lyd!Ingen sniking denna gangen

Comment

Æ tar med litt styre pils å kåmmer innom en tur akkurat såm "back in the days" hehe
          Focal
          Mosconi
          Pioneer

Comment

Dette ser ut til å kunne bli bra det! stå på
            Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Da er det gått forferdelig lang tid siden jeg oppdaterte her sist,jeg har hatt nok å stri med i sammenheng med karosseriet,og er derfor ikke begynt på stereoen ennå.Bilen vil uansett ikke se lyset før sesongen -08 starter.Jeg ser heller at jeg får med meg flest mulig treff da i og ikke ett eller to treff på slutten av denne sesongen.
              Da jeg gikk igang med dette prosjektet for nå 6 måneder siden,var planen og bygge bilen om i seidl-tuning sitt breddekit,slik gikk det da ikke.Det ble kun original RS4 deler fra B5,og som sikker de fleste vet så ble det ikke produsert noen RS4 B5 sedan.Så her sto utfordringene i KØ!!!Jeg har nå fått karosseriet og motor i stand,er litt arbeid igjen på karosseriet da.
              Så jeg driver og planlegger på stereofronten nå,jeg vet ikke hvordan det blir å gå etter et spesielt tema når det gjelder stereo og innredningen,men jeg skal forsøke.Så får jeg se hvor det fyker av,har trossalt noen måneder på meg nå,hehe!
              Jeg legger ut noen bilder,slik at dere kan få se litt av prosessen på karosseriet så langt.

Høyre side,ferdig modda med baksjerm,dører,sideskjørt,forskjerm og frontfanger alt orig.RS4 B5

Ferdig sveist

Her igang med rettingen etter all sveisingen.

Slik så det ut når jeg mottok delene,en hel karosseriside,hehe!

Venstre side,så og si ferdig,litt finarbeid igjen,samme på høyre side.

Byttet bagasjeluke også,her vises det tydelig at bakfangeren også må moddes en del,den er selfølgelig laget av plast som ikke kan sveises.....

Slik så det originale baksetet ut,ikke godt nok for meg,siden alt her skal være custom.

Fått på plass de nye.....er meget god komfort i de

Laget meg midtkonsoll bak,her skal jeg lure litt greier inn etterhvert,må bare få modda på plass beltespennene,sikkerhet først!!!!

Nok engang,beklager at jeg ikke er kommet helt igang med stereo'n ennå,men den kommer,så dere får kose dere med dette så lenge.
              Last edited by Jesse; 01-08-2007, 02:22.

Comment

stekje er jo skambra dette at du gidder hehe er di baksetene rs seter el var noen sikkelige bøtter det der
                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Takker!
                  Nei de er langt fra RS ikke Audi engang,hehe.Men de passet så got til bilen og looken jeg vil ha,at jeg måtte bare få de inn på en eller annen måte å det gikk!

Comment

Det her blir svinebra! Skal følge med her gitt!
                    Pioneer - Hertz - Zealum
                    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

digger prosjektene dine jesse

Comment

Denne skal jeg følge med på ja...
                        Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

hørt om plastsveising el funker helt bra det

Comment

Originally posted by Jesse View Post
                            Takker!
                            Nei de er langt fra RS ikke Audi engang,hehe.Men de passet så got til bilen og looken jeg vil ha,at jeg måtte bare få de inn på en eller annen måte å det gikk!
                            Så mer ut som baksetene til en BMW 850 det der, hehe...

Ser meget bra ut, morsomt at folk drar det litt lenger både innvendig og utvendig på bilen

Følger med

Comment

må sitte kubb i di go setene der

Comment

Working...
                              X