Hei har ikke testet annet enn i demoracket enda men det låter veldig bra selv på spiller skal få det i bil til uka er planen av disse to hadde jeg helt klart valgt Blam settet (ja jeg selger begge deler )
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Judys Bilstereo - Prosjektbil
Collapse
X
-
Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
-
Originally posted by Judys Bilstereo View PostKommer antagelig ett bygg i endda en bil her om ikke lenge. Stikkord BUDSJETTTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
En blanding tenker jeg . Men alt er relativt. Totalpris på utstyr er vel ca 15000kr ( er vel ikke helt budsjettbygg men samtidig overkommelig men bruker opp endel jeg har liggende ) enkelt montering og. Skal prøve ta tiden , det som nok tar tid er støping i brønnen. (Må utnytte All plass )Ole Petter Holelien
Comment
-
Haha, den enkle biten er som regel å kjøpe utstyret.. værre med monteringen som regel, der ofte prosjektene dør ut
Men enkelt behøver ikke bety dårlig sluttresultat, snarere tvert imot! Du får pøse på med bilder
(kondolerer med støpingen, det er hat det! )Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
da er bass bestilt (og ja budsjettet sprakk så det synger etter ) Blir denne http://www.judysbilstereo.no/subwoof...33-eksemplarer Jeg får da nr 10 av 333 produserte, Til å begynne med kommer jeg til å bruke en DD S2B brokoblet. (2800w RMS )Ole Petter Holelien
Comment
-
Ole Petter Holelien
Comment
-
Hehe har hatt det bak- Men siden jeg skal delta i street B har jeg bare lov med 2 batterier så satt det ene pc 2150 batteriet foran og ut med pc 1500 batteriet.Ole Petter Holelien
Comment
-
Ole Petter Holelien
Comment
Comment