å der ble det visst bestilt ett nytt komp.sett til bilen (skal prøve ett før jeg evnt. bestiller 2 til )Med andre ord alle spl elementer er borte (VO og B2 diskantene ) Blir mere en sql bil med litt trykk
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Bilder kommer etterhvert... Basselementet kommer ikke før om ca 5 uker Veldig spent på det siden det er helt nytt element som ikke har vært på markedet før...
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Kult.
Hva syns du om VO elementene da? Jeg lurer på å bytte ut frontsett etterhvert selv. Det er vel mange her på forumet som har brukt VO, men tror ikke jeg har lest noens vurdering av lyden i de.
gi oss en tilbake melding på disse er du snill. jeg vurdere å sette inn et komponent sett som kan spille høyt og rent.
jeg er ikke klar til å støpe i dører enda så trenger et godt sett inntil jeg er klar
mvh
Harald
The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...
Gikk jeg visst til innkjøp av en 98 mod passat 1.8t så blir den det blir budsjettbygg/ting jeg har. Men er jo ikke helt ukjent med å bygge i sånn bil
(Dette er da ett tidligere bygg)
Comment