ser bra ut det her mr.må få tatt en liten tyv lytt en dag og kjøpt noen flere dempe matter av deg men hvordan skal du få plass til 2 stk 18" tar jo jaggu hele bagasjen din den kassa du har i nå.hehe.lukter jeg vegg?
Jeg bruker en cadence c5 lastet i 1ohm... http://www.judysbilstereo.no/forster...c5-5100w-1-ohm
Men kan ikke spille så lenge av gangen på full pupp. da ryker elementet...
Regner med jeg blir å se litt rundt neste år på treff så demo skal vi fikse..
Ikke skjedd så mye her. Venter fortsatt på 6.5" VO elementene. Disse skulle etter sigende bi sendt fra Oslo idag el mandag. Og bestilt ny spiller. Alpine IVA W-502R. Så er det bare vente på at Mosconi prosessoren skal komme.. Har og bestemt meg for å sette DLS scandinavia mellomtoner i dashen igjen og antaglig DLS Irdium diskanter.scandinavia diskantene er store som fjell...
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Da har jeg smått fått kommet igang her. Ikke så mye å ta bilde av enda da jeg bare har tømt bilen for stereo... Men tok ett par bilder av noe utstyr og tilnærmet plassering
Attached Files
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment