Det er litt av problemet, det er en firmabil, jeg eier ikke bilen. Så alt jeg skal gjøre må gå å reversere. Å monteringsdybden i dæsjen er kun 30mm.
Men fikk en litt sprø tanke igår når det kommer til dette bygget. Skal innom å kjøpe litt materiel etterpå å se om det lar seg gjøres. Husker bare ikke hvor jeg har fresen min. I værste fall blir det å ta hull med stikksaga:-)
Skal se om jeg får lagt opp noen bilder. Men skal også hente nye høytallere til kinoen i helgen... Jeg må kjøpe meg mere tid tror jeg:-)
håper du fyrer opp dette, og setter hjemmekino på vent jeg :P Spent på planene dine og om det er noe alla det vi snakket om i går kveld
Hei!
Det blir det, fikk bekreftet at han godtok budet mitt nå. Leste akk. den mld. Men dette får jeg da ikke startet opp med før neste helg, går noen dager med posten osv. pluss at jeg må handle inn litt kryssfiner!
Da venter vi i spenning Skal du til Boomcar i Grimstad?
Hvbilken dato er det? Spørs om jeg får lov å kjøre firmabilen ned dit... men det er jo alltids mulig
Skal nok få startet opp med kasse bygginga til uka å delene detter vel ned i postkassen i slutten av uken. Du kan gjerne sende meg noen bilder på hvilke føringsveier du gikk med kablene.
Strøm stakk jeg inn i gummi gjennomføringen bak batteriet(tok det ut for å komme til).
Signal trakk jeg under midtkonsollen(kommer ut i midten bak
Høyttalerkabler strakk jeg på høyresiden(fra venstresiden trakk jeg den gjennom dashen og over til høyre.
Dessverre lite bilder på denne pc'n av kablene, ligger på jobb Så kan få sendt i løpet av helga
Etter 2 kvelder med mye tenking å "brainstorming" med Svein (golfnos) så har jeg bestemt meg for å ikke gå for noen aktivløsning! Men jeg må holde bygget kompakt grunnet at dette er en varebil å sette noe i varerommet lar seg ikke gjøres, samtidigt som alt skal kunne gå å reversere.
Når det kommer til Frontsett så følger det med et JBL P660C, noe jeg vurderer å bruke men må få testet det å lest litt tester på nettet.
Når det kommer til Installasjonen så kommerj eg lage en kasse til 8" under setet på passasjer siden utifra hva jeg har tenkt vil kassa lande på 9liter når elementet er montert, noe som skulle fungere meget bra til dette elementet.
Forsterkere ol. kommer jeg da til å montere på plate under sjaførsetet, greit nok plass for dette.
Men oppi alt dette startet jeg å tenke på batteri, bør jeg kanskje skufte det også??
ja, jeg kommer til å beholde orig batteri frem til høsten, for da må det originale byttes på arbeidsgivers regning pga webasto bruk. oddysey har et som går rett i festet men koster 2499,- så får se hva jeg får til
Comment