Announcement

Collapse
No announcement yet.

No styling, just some sound!! (Caddy -10)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tatt litt bilder under stolene å det ser ut til at jeg kan få plass med 450x350x200. Men med denne suben så er det anbefallt rundt 11 liters lukket kasse. Så en kasse på 400x350x150 lander på ca. 15 liter. Da minus elementet så er vi ikke så langt unna Pioneer sine anbefallinger.

Men tror dere 25mm² er stor nok strømkabel for disse 2 forsterkerene?

Ville dere lagt opp noen kondensator i et slikt lite system?

Comment

Personlig har jeg også brukt 25kv kabel, er nok i massevis Har liggende en ny soundstream kondensator, og kommer til å bruke den uansett hva andre sier, til jeg får bedre batteri en det originale ihvertfall. Men hadde ikke lagt nye penger i en.

Comment

Originally posted by golfnos View Post
        Personlig har jeg også brukt 25kv kabel, er nok i massevis Har liggende en ny soundstream kondensator, og kommer til å bruke den uansett hva andre sier, til jeg får bedre batteri en det originale ihvertfall. Men hadde ikke lagt nye penger i en.
        Jeg har vel endel kondiser liggende jeg også, så en 1F får holde da. Har noen røde med display, ser ut som om at det er samme røde fargen som RF har på forsterkerne sine

Tror jeg kan starte opp dette til uka, Kanskje fått satt sammen kassa før elementet kommer. Har tatt meg fri på Fredagen så har litt tid da, så får jeg trekt litt kabler å montert litt utstyr

Comment

det blir bra! Tar høyde for å komme igang igjen selv til uka, får hive ut noen bilder i en tråd selv

Comment

Ja, kan være greit å dele litt erfaringer på dette. Selvom oppsettet blir helt annerledes. Føler jeg kanskje legger litt mye i det, er jo bare en firmabil. Men er ganske mange timer jeg sitter i bilen iløpet av et år:-P

Er litt lite å gjøre på jobben idag, så da får jeg tid til å handle litt kryssfiner til kassa. Skal også se om jeg rekker å ta turen innom biltema å handle litt dingser:-P

Comment

Da har jeg fått gjort litt å ikke bare snakket! Jeg venter jo på litt småtteri i posten så Jeg får jo ikke gjort så alt for mye enda, men startet med kassen. Kvaliteten på denne reflekteres veldig godt mot tiden jeg brukte på denne å verktøyet jeg hadde til rådighet Ingen som kommer til å se dette uansett :P
              Attached Files

Comment

Da har vi overført penger å pakken er sendt.

Dette skal inn i caddyen:-)

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html...ainCategory=90

Comment

like det var billig!!

Comment

Originally posted by golfnos View Post
                    like det var billig!!
                    Da skulle du bare vite hva jeg ga for det

Comment

Se det. fikk du gjort noe i dag? Fikk spiller i posten selv fra hovedkontoret, sammen med kabling som forøvrig ikke fungerer på canbus, og en ramme som jeg måtte modde for å få til å passe :/

Men noen timer ute i sola så var spiller og kabling på plass sammen med midlertidig forsterker og bass Høyttalere til dørene ikke bestemt enda.

Comment

Hey!

Dessverre har jeg ikke kommet lengre da pakken ikke har kommet :P Tror ikke den kommer før på Mandag :/

Men skal få dratt kabler imorgen eller på søndag så at det er klart hvertfall! Så må jeg bestille en Fakra med Can Bus... irriterende det der! Så blir det nok å bestille noe mere demping i samme bestillingen.

Nei, dette med frontsett synes jeg er litt vrient også. Men Power serien til JBL sies å være veldig bra, Ellers så har jeg noen CDT kit jeg kunne bruke kanskje

Comment

Etter et spm. om jeg ikke kunne legge ut et litet innlegg om åssen jeg demonterte dørsidene, så kommer her noen bilder.

Demonterte skruene bak håndtaket og de 2 skruene på undersiden, tok så en plastspade å en skrutrekker på undersiden av dørsiden å spendte ut. Disse sitter temmelig hardt så man må ta i litt. Når du da har fått løssnet på et sted er det lett å spenne ut resten. Når alle klippsene er løssnet så løfter man bare av dørsiden.
                          Attached Files

Comment

Da har jeg fått lekt meg litt idag igjen, fikk ikke tatt begge sidene. Men har hvertfall fått slengt sammen første testen av frontsettet.

Mye som ikke ble som det var planlagt men til slutt måtte jeg bare få satt på døren, så dette skal taes opp igjen når det er litt bedre tid
                            Attached Files

Comment

Hva tror dere her inne om og droppe pioneer spilleren å gå for en orginal RCD 310?

Comment

Alt er bedre enn RCD310
                                Mvh
                                Pål Andréas Bryng
                                Bilstereosenteret.no
                                Vi forhandler bl.a.:
                                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Working...
                                X