Originally posted by HitMix
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW E39 Touring "Nybegynner"
Collapse
X
-
Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Har ikke fått gjort noe mer enn å kjøpe inn det jeg trenger. Fikk kjøpt en kasse til den andre subben på Torshov i Oslo.
Skal bytte strømkablene fra 35mm2 til 20mm2 siden forsterkerne ikke tar mer enn 20mm2. Nå har jeg klippet av kordeller for å få dyttet inn kabelen. Siden batteriet er bak så er det jo ikke lange avstanden uansett.
Har ny DAB-antenne som jeg skal montere i sideruten bak, og så få spilleren under gulvet i bagasjerommet.
Bestilte antenne og noe annet fra Transmedia 27.11.13, men orderen står fortsatt som "Under behandling".
Sendte mail denne uken og sa at jeg vill kansellere orderen, men har ikke hørt noe.
Siden det tok så lang til bestilte jeg fra Bilstereosenteret isteden. Bestilling sendt 23 jan kl 14.23. Pakken var på postkontoret 24 jan kl 14.25. Ett døgn og 2 minutter er ikke dårlig
Håper å få gjort noe i løpet av ett par uker. Oppdaterer her når det skjer noe.
Ett par spørsmål til noen som titter innom:
Har noen irriterende ulyder fra fronthøyttalerene. Testet med sinus på 250hz, så det kommer helt klart fra dørene.
Vil det hjelpe og dempe dørene? Hvilke frekvenser fungerer dempematter best på?
Subben rister jo løs det meste som er i bilen, så der gidder jeg ikke prøve å dempe noe :P
Men det er irriterende at mellomtonen lager ulyder. Merket det spesielt på Anja Garbarek - I won't hurt you som jeg visst har på en spotify-liste. Gitaren eller hva det er som går gjennom hele sangen har akkurat riktig frekvens til at det ikke høres bra ut i det hele tatt.
Comment
-
Åssen går d her a? :-)Ronny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
Comment