Ja da er arbeidskvelden over etter det man kan kalle et sikkelig skipartak! Grunnen til dette skipartaket er at bilen måtte være på veien i morgen (btw mission accomplished), for da må jeg på et kurs. Etter en fuktig natt på byn så kom jeg hjem først kl 1500 i dag takket være tide (busselskapet) som nemmelig fant ut at de ikke skulle kjøre i følge ruten i dag... Anyways dette er det som har skjedd i dag:
Begynnte med å pusse ferdig.
Så startet jeg med å trekke. Tar ca 20-30cm i gangen og de vanskeligste plassene til slutt.
Klok av skade skar jeg ikke ut noen hull før jeg var helt sikkert på at alt ble riktig.
Så skar jeg ut hullene til høytaleren og sjekket at de passet en siste gang.
Da var det "de vanskelige plassene"...
Sier meg fornøyd med den...
Heile greiene ferdig trukket:
Så ver det å lodde på kablene til høytaleren og krympestrømpe
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Ja da spiller fronthøytalerene Lyden kan vel best beskrives som klar, detaljert og "varm" med god romfølelse. Merker dog at jeg trenger en spiller med tidskomp, siden lyden blir "riktigere" når jeg plasserer hodet mellom forsetene. Ellers i dag har jeg koblet opp delfilter, trukket om og montert dekselet under rattet og airbagen på pasasjersiden, samt montert og koblet opp forsterkeren Snakket med Kenneth på installbay om midtkonsollen siden den er veldig utfordrende å trekke om, vi kom frem til at jeg skal byge den om.
Nå driver jeg å planlegger midtkonsollen og hattehylla. Jeg har prøvd meg i paint på en konsepttegning av midtkonsollen. Der skal jeg felle inn gps under cdspilleren der som askebegeret tidligere var. 2stk voltmeter skal også monteres for å overvåke spenningsfall ved pådrag
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
veldig morsomt å se noen bygge i en eldre merc dashen din ble meget pen, men du skulle nok vinkla dem litt annerledes for etter hva man ser på bilde så ser d ut som at dem vinkler litt mot siderutene, men d er mulig d er synsbedrag.
Ellers meget pent bygg.
Takker De er litt mot vinduene ja men det er ikke mulig å vinkle dem stort bedre uten at de tar bort i frontruta... så jeg tor dette er den beste løsningen
OK,er jo du som skal være fornøyd, ikke alle andre har du bygget kasse bak elementene i dashen, eller er d free air? du skal ikke sette inn noen 6,5" i dørene å da?
Jeg er veldig fornøyd, det spiller BRA! Er vel i teorien free air montering men det er ganske lukket. 6,5 kommer det nok ikke men du skal ikke se bort ifra at det kan komme noen 8" med tid og stunder men det er isåfall etter jeg er ferdig med resten av anlegget, og ikke minst interiøret... Har forøvrig bestillt nye lykter, både fremme og bak og 94' panser med grill er og under forhandlinger
hehehe, d gjør seg med 94 look ja må skaffe deg avantgarde grillen da.
Men 8" er ikke så dumt, men da må du jammen dempe dørene skikkelig bruker selv 8" men d er i kickene da.
Comment