Haha, sykt opplegg!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bassdal: show mx-3
Collapse
X
-
Originally posted by r3mark View PostGratulerer, du har herved skrevet forumets lengste setning i 2009!
Comment
-
sorry for skriveleif. (skule var ik min del var heller moped å fyll)
når eg endeleg fekk kjøpt meg et sveiseapprat (stort nok til mitt bruk) vart det gjort noe
hadde mye kapp biter liggandes so koffor ikke bruke dei opp på noe vetigt blir extra mye sveising men
tunnelen er til eksos
er ik mye klaring her nei
som sagt mye svesing
korleis batteria blir festa (plass til 5batteri) har en plan på kor eg skal få plass til fleire i bilen
ting som står for tur i dag:
sveise ferdig kassa. tilpasse plater i bilen sveist det og sandblåse å få på grunning
Comment
-
takk
jørn komt deg innpå her?
tilpassa plater (myye svesing på ei sånn kasse
sandblåst
1strøk med primer (venter på at det skal herde so eg kan ta på et til)
regna med i morratideleg at eg skal få sveist inni kassa å begynt bygging for fult
spiller er og bestemt vart en alpine IVA-W505R regner med eg henter den på fredagLast edited by bassdal; 06-01-2009, 19:35.
Comment
-
heh :P nej vart ik det. so integra`n står i 7steiner men den bilen skal byggast. er liskom hovudbilen det
først bli ferdig med denna so begynner eg vel på den igjen
kasse på plass med 2lag med primer begynt so vidt å sveise ho på plass men tar tid å sveise itynnplate
et par bilder av bilen (små ting skal forandrest på den) 19" felga luftunderstell osv.
Last edited by bassdal; 07-01-2009, 20:28.
Comment
-
Hehe, skjønner, skjønner!
Den MX-3 hadde eg ikkje i mine villaste drømma forestilt meg som den ser ut idag!
Huska den sto rød, trist og rusta i bita oppe på førde.. Hehe!
Har ikkje vært på forumet på leeenge, pga madamen og minstemannen i huset, men no skal eg bygge bagasjerom til XXX12" min igjenn! Venta bare på plater
Comment
-
sting3r: viste ik at du har fått deg unge gratulerer hehe den var en rust klump ja, gjekk noen veker med rustsvesing :P
simso:
bilen skal lakkest oppigjen men fremdeles rosa (kanskje 2delt får se)
er viktig å bygge det slik en liker det sjøl å ik sånn so andre meiner
kunne ha lakka den i en fin sølv farge men poenget her
er vel å få mulig blikk i traffiken på positiv eller negativ måte
Comment
-
Originally posted by bassdal View Poststing3r: viste ik at du har fått deg unge gratulerer hehe den var en rust klump ja, gjekk noen veker med rustsvesing :P
simso:
bilen skal lakkest oppigjen men fremdeles rosa (kanskje 2delt får se)
er viktig å bygge det slik en liker det sjøl å ik sånn so andre meiner
kunne ha lakka den i en fin sølv farge men poenget her
er vel å få mulig blikk i traffiken på positiv eller negativ måteVW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
Comment