ENDELIG Fikk veldig avgjørende tlf i kveld så da er det bare og starte... Litt redusert ut fra det jeg først hadde tenkt men tror det skal bli skapelig for det Og litt anderledes enn hva alle ideemyldringer og ideer hittil har vært..
Utgangspunktet var japansk bil med japansk stereo. Det står honda på bilen, men den er sammenskrudd i england.. . Så har det kommet på en tanke om at bilen ikke skal legge på seg nevneverdig mye kg, og at den skal være mulig og få orginal igjen.. Så da får vi se hvor det bærer hen og hva lommeboka tillater..
Utstyr:
Pioneer ODR D7-RSII
Pioneer DEQ-P90
2x Pioneer PRS D420
Pioneer ODR TS-W01RS
Pioneer TS-M171PRS-
Pioneer TS-S101PRS (KANSJE!)
Pioneer TS-T031PRS
Tsunami og connection monterings matriell
Magler forsterkere og monterings matriell+diverse posten..
Håper og få kablinga, ut med seter og diverse, gjort før jeg begynner og jobbe igjen over påske..
Utgangspunktet var japansk bil med japansk stereo. Det står honda på bilen, men den er sammenskrudd i england.. . Så har det kommet på en tanke om at bilen ikke skal legge på seg nevneverdig mye kg, og at den skal være mulig og få orginal igjen.. Så da får vi se hvor det bærer hen og hva lommeboka tillater..
Utstyr:
Pioneer ODR D7-RSII
Pioneer DEQ-P90
2x Pioneer PRS D420
Pioneer ODR TS-W01RS
Pioneer TS-M171PRS-
Pioneer TS-S101PRS (KANSJE!)
Pioneer TS-T031PRS
Tsunami og connection monterings matriell
Magler forsterkere og monterings matriell+diverse posten..
Håper og få kablinga, ut med seter og diverse, gjort før jeg begynner og jobbe igjen over påske..
Comment