Originally posted by freddie
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Worklog: Volvo 940 '93, Amerikansk utgave
Collapse
X
-
Jada, alt var klart til lakkering, da eg plutselig kom på at lakksprøyta ikkje va i form sist eg brukte den, så etter litt om å men, så fekk eg sendt svogeren min agale så han kunne kjøpe ei ny ei for meg :wink:
Men har maskert døra:
Også fikk eg pussa ned listene rundt den lange bakruta
Blir nok kun dette som skal lakkeres idag.Mvh
Johnny Myhre
Comment
-
Se der ja, klarte ikkje å vente til i morgo alikavel, måtte sniiike meg ut å ta litt bilder
Å resultatet på lakkeringen blei kjempe bra Bildene ikkje fullt så bra, juger litt, ser litt "shabby" ut, blei bra i virkeligheten, men får gå
Gleder meg til å montere døra, å få på fyllerMvh
Johnny Myhre
Comment
-
Update 15/05
Fått tatt litt bilder av delene i sola, for å prøve å få fram litt av effekten i lakken, men var vanskelig å få det bra
Montert den nye døra, blei ein fargeklatt den der nå:
Også har eg lagt på glassfibersparkel på den forslåtte hjulbuen min. (Ja, den ble rettet ut mest mulig før sparkling.)
Det som gjenstår før lakk nå er å slipe nokon sparkelflekker rundt om (4 nederst på passasjerdøra fremme, å 1 bak på samme side, litt på sjukbuen, å litt på taket), åsså slipe heile bilen me 240 papir, legge på fyller, vannslipe den fylleren, og på me lakkMvh
Johnny Myhre
Comment
-
-
Ser for meg at dette kommer til å bli sinnsykt bra. Pluss i boken for resultater og arbeidsinnsatsTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by 1/2en View Postser bra utOriginally posted by Digital Designs Norge View PostSer for meg at dette kommer til å bli sinnsykt bra. Pluss i boken for resultater og arbeidsinnsats
Skal ut å legge på fyller på tak senere idag, update will comeMvh
Johnny Myhre
Comment
Comment