Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kondolerer det som er skjedd. De skulle mistet knærne de som gjorde det her.

    Min teori er at de tømte brannsluknings tanken for å sjule spor eller avtrykk som senere kunne brukes til å finne dem.
    Jeg tror også at klistremerker på bilen som tilsier at det ligger mye verdifullt elektronikk i en bil også mange mange dobbler sjansen for å bli utsatt for tyveri, så man bør kanskje være litt varsom med all "reklamen" som frister/informerer tyvene... Håper hvertfall at forsikringsselskapet er greie å ha med å gjøre, nå som ulykken har inntreffet.
    sigpic
    Mazda RX-7 R2 JDM 1994 - Mazda Owners Club Norway -
    dynaBel.no

    Comment


    • "Håper" jammen ikke jeg finner vedkommende! Men dusten er på video med skiltnummer på bilen hans og det hele, så hmmm...

      Bilen blir nok desverre kondemnert pga. brannslukningspulveret. Håper jeg får kjøpe den ut, så ikke 1,5års bygging er helt forgjeves. Men alt utstyr er fjernet og bilen er helt ødelagt innvendig.

      Faens møkkafolk!
      Joakim Skovlund
      dynaBel Tønsberg
      Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
      www.dynabel.no -
      dynaBel Tønsberg på Facebook

      Comment


      • Awwh, kjipt!
        For håpe ikke en av de best kvalifiserte profilene i miljøet legger opp pga dette :/
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • Originally posted by dynaBel.no View Post
          "Håper" jammen ikke jeg finner vedkommende! Men dusten er på video med skiltnummer på bilen hans og det hele, så hmmm...

          Bilen blir nok desverre kondemnert pga. brannslukningspulveret. Håper jeg får kjøpe den ut, så ikke 1,5års bygging er helt forgjeves. Men alt utstyr er fjernet og bilen er helt ødelagt innvendig.

          Faens møkkafolk!


          bare å få autosys hos biltilsynet da, så finner du ut hvem de er å kan legge "litt" press på vedkommende
          Lars Ole Spitalen
          bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
          anlegg: DD, mtx, kenwood
          skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

          Comment


          • om man sender en sms til...

            reg pluss kjennetegnet til 2282, så får man vite hvem som eier skiltene på bilen.

            Men om skiltene er stjålet er man ikke så veldig mye lengre...
            Mvh
            Tufte's hotline

            Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

            Comment


            • Veldig trist, men som Miniboom sier, er prosjekt-tråder som ligger åpen for alle på nett, er rene huskelista for tjuver.
              Og det gjør det ikke noe bedre når man legger ut tlf/mail på nett, er ganske lett og finne rett adresse for og finne det de er ute etter.

              Men syns ikke man skal komme med utsagn om at knærne på folk skal bli knust. Blir de tatt, vil de få sin straff. Men skulle vært litt amrikanske regler for tyveri.

              Håper alt kommer til rette for deg Joakim. Unner ingen og miste så mange arbeidtimer og ustyr for flere tusner av kroner.

              Har du serienr på tingene dine? Kanskje lettere og finne tak i om det en gang skulle dukke opp på Finn/QXL/etc. (Eller er serienr på gjenstander lik? Husker ikke atm)
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • Originally posted by GENEXXA View Post
                Veldig trist, men som Miniboom sier, er prosjekt-tråder som ligger åpen for alle på nett, er rene huskelista for tjuver.
                Og det gjør det ikke noe bedre når man legger ut tlf/mail på nett, er ganske lett og finne rett adresse for og finne det de er ute etter.

                Men syns ikke man skal komme med utsagn om at knærne på folk skal bli knust. Blir de tatt, vil de få sin straff. Men skulle vært litt amrikanske regler for tyveri.

                Håper alt kommer til rette for deg Joakim. Unner ingen og miste så mange arbeidtimer og ustyr for flere tusner av kroner.

                Har du serienr på tingene dine? Kanskje lettere og finne tak i om det en gang skulle dukke opp på Finn/QXL/etc. (Eller er serienr på gjenstander lik? Husker ikke atm)

                ikke nok med at han viser det frem til kundene som kommer innom dynabel.no veldig åpent for kunder det og :/
                Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

                Comment


                • det her var ikke annet en kjempe trist å høre.
                  Steffen Hammersgård
                  Alpine - Mosconi
                  Min prosjekt tråd

                  Comment


                  • Originally posted by GENEXXA View Post
                    Men syns ikke man skal komme med utsagn om at knærne på folk skal bli knust. Blir de tatt, vil de få sin straff. Men skulle vært litt amrikanske regler for tyveri.

                    Klapp igjen du da, hadde vært en annen låte på pipa hvis det var din bil, eller der er vel ikke så mye å hente så bare glem det

                    Føler med deg Joakim, var liksom målet mitt å få lyttet på denne bilen en gang.
                    Du får bare heve hodet å bygge noe enda fetere

                    Comment


                    • Dette var utrolig trist å høre, utstyr er utstyr, men alt arbeidet og planlegging som ligger bak det mesterverket er uerstattelig. Helt utrolig hvor respekt og hensynsløs visse folk er, håper de blir tatt og får sin straff. (på den ene eller andre måten) og på toppen av det hele ødelegge resten av bilen med brannslukkings apparat, det gjør saken enda verre. Men som Stianuno sa, håper å få se nytt og ett enda mer badass prosjekt fra deg. Håper bare du ikke har mista all motivasjon og glede ved dette pga det som har hendt.
                      Mvh Werner Harstad

                      Comment


                      • Nei makan det her va jævlig nytt!
                        Føler med deg Joakim, dette er surt.
                        Selv hat tbesøk i min bil,men kan på langt ikke sammenlignes med det som er tatt fra deg.
                        men surt er det.

                        Håper du ikke mister motviasjonen,vært en glede åf ølge denna tråden.
                        Å om du sku finne tak i de, gi dem litt fysisk fra meg også!
                        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                        Comment


                        • Veldig kjipt når folk ikke skjønner forskjell på mitt og ditt. Du får se det som en gylden anledning til å bygge en ny EM-vinner
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • Installasjonen ser forsåvidt hel og fin ut, så er vel bare å handle en bayer som er litt mer strøken enn denne? ;D
                            www.eirikaspaas.com

                            Comment


                            • Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                              Installasjonen ser forsåvidt hel og fin ut, så er vel bare å handle en bayer som er litt mer strøken enn denne? ;D
                              Ehh... Du har ikke bygget mye skikkelig sterero i bil før skjønner jeg.. :P

                              Er nettopp det som er gjort med BILEN som er det som er mest uerstattelig. Det som er borte er "bare" utstyr, at bilen er ødelagt er nesten værre. Er et liiite håp om at den lar seg redde, OM jeg får kjøpt den ut fra forsikringsselskapet. Men det trengs en donorbil som kan donere alt av interiør og ledningsnett/elektronikkbokser, så om det lønner seg er kansje tvilsomt. Dette pulveret er fryktelig basisk og tærer opp alt av brytere og metall. Om det går et år eller en uke før problemene kommer er uvisst, men for å få bil av denne igjen, så er det total rebuild som må til.
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment


                              • Hvordan ville det vært å få bygget det du har gjort over i en identisk bil? Ville ikke det kanskje litt mindre arbeid, eller er det gjort for mange modifikasjoner med karroseriet?

                                Comment

                                Working...
                                X