Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joakim's Bmw ODR-edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • du har egentlig veldig rett i at det der lukter bestillingstyveri, skulle nesten tro han hadde frekvens til alarmen din også for det der gikk unaturlig fort unna i svingene.. men det skal da gå an å finne den jævla peugeoten så lenge den er norsk.
    håper det snart kommer for en dag hvem som utførte dette..
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

    Comment


    • Originally posted by omegadti View Post
      du har egentlig veldig rett i at det der lukter bestillingstyveri, skulle nesten tro han hadde frekvens til alarmen din også for det der gikk unaturlig fort unna i svingene.. men det skal da gå an å finne den jævla peugeoten så lenge den er norsk.
      håper det snart kommer for en dag hvem som utførte dette..
      Det gikk faktisk ikke sååå fort som det ser ut til... Videoen er redigert ned fra 1,5time til 4minutter.
      Han brukte faktisk ett kvarter fra han begynte til han kjørte ut med bilen. Og litt over en time før han kom tilbake etter bilen sin. At fyren har stjålet Bmw før er det dog liten tvil om.

      Sånn for trygghets skyld hadde det vært deilig å finne ut hvem som står bak ja!
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • åja såpass, som jeg sa unaturlig fort m.a.o:P men 15 min er egentlig fort nok det også desverre
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

        Comment


        • Originally posted by omegadti View Post
          du har egentlig veldig rett i at det der lukter bestillingstyveri, skulle nesten tro han hadde frekvens til alarmen din også for det der gikk unaturlig fort unna i svingene.. men det skal da gå an å finne den jævla peugeoten så lenge den er norsk.
          håper det snart kommer for en dag hvem som utførte dette..
          Det kunne jeg skjønne med EN GANG at dette lukta bestillingstyveri lange veier da fikk høre om dette her på forumet, ODR & McIntosh utstyr er jo litt spesielt utstyr og er vel ikke alle som har det. Så det burde jo i grunn lett å kjenne igjen et eller anna sted som "prøver" å selge dette.

          De hadde vel sikkert håp å fått ut ODR høyttalerene , men fikk vel sjokk da dette VAR skikkelig fast montert..!

          Jævlig kjiipt at de onkel blå henlegger saken , men det kom ikke på meg som noen SJOKK.. Typisk norsk!

          Men la merke til sjåføren ikke brukte hansker , alle fall på ene hånda på videoen eller bare noe jeg så kanskje?

          Pokker at folk ikke KAN skille på DITT & MITT ASSA.... grrr...

          Må ha vært en - flere som har spannet på denne bilen over lengre tid..

          Comment


          • Var en tur borte hos Joakim nå, fy det var et skikkelig flashback altså...
            Akkurat som det så ut for halvannet år siden.
            Bilen er i ferd med å bygges opp igjen med en del forandringer som jeg tror blir helt rått!

            Mvh
            Dag Johansen
            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

            Comment


            • Haha, fy faen, den videoen var en vits, da... Hva er poenget med å ha opptak når kvaliteten suger eselballer? :O

              Typisk at det ble henlagt også! Bra det er ny og bedre bil på gang! Tommel opp!

              Comment


              • Men uansett, jeg er syyyykt imponert over måten joakim angriper sitvasjonen på
                Selv om jeg hadde blitt kjempeglad om noen har ødelagt bilen min så jeg har fått att penger xD
                Men astran min har ikke akurat samma bakgrunnen som bilen til joakim, ikke lagt i like mye arbeid osv...

                Kan ikke noen ta bilder å poste opp her av nykjerra da? spent på hvordan dette blir!

                cred til joakim
                Mvh Even S. Jensen
                Tlf 41091189
                Digital Designs, nothing is even close!

                Comment


                • Originally posted by Miniboom View Post
                  Haha, fy faen, den videoen var en vits, da... Hva er poenget med å ha opptak når kvaliteten suger eselballer? :O

                  Typisk at det ble henlagt også! Bra det er ny og bedre bil på gang! Tommel opp!
                  Som Joakim har pressisert tidligere (eller i en anne tråd), at filmen er komprimert ned. Så derfor den drit kvaliteten.
                  Han sitter selv på den med full kvalitet, og han sa den er en del bedre.
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                  Comment


                  • er det bare meg, eller kræsjer duden når han rygger inn for å parkere? han så heller ikke ut som han var så veldig stø på beina.. og han står jo ganske stille på slutten, og om joakim har filmen i full kvalitet burde det jo være en små sjangs for å se hvem det kan være?
                    Og at saken blir henlagt, selv med film bevis det skjønner jeg ikke...

                    Og ja, det hadde vært fett å sett litt bilder av nye prosjektet Lykke til med saken videre!
                    Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
                    91 ED3 Civic Low'n Slow
                    Roar M. Stene
                    Dj-androctonus @ Soundcloud.com

                    Comment


                    • Originally posted by Androctonus View Post
                      er det bare meg, eller kræsjer duden når han rygger inn for å parkere? han så heller ikke ut som han var så veldig stø på beina.. og han står jo ganske stille på slutten, og om joakim har filmen i full kvalitet burde det jo være en små sjangs for å se hvem det kan være?
                      Og at saken blir henlagt, selv med film bevis det skjønner jeg ikke...

                      Og ja, det hadde vært fett å sett litt bilder av nye prosjektet Lykke til med saken videre!

                      Han rygger inn i en firkantet jernstolpe ja... Skulle tro det ga en lett gjenkjennelig bulk i kjerra, i tillegg til de som er der fra før. Ut fra bildene så ser det ut til at han traff med venstre bakdør/hjørne i stolpen.

                      Den orginale filmen er ikke så veeeeldig "full kvalitet" men endel bedre enn den jeg la ut. Orginalen er på 1.9GB så den ble litt drøy å serve.

                      Får se hva jeg legger ut av bilder - er litt gjerrig på info om den nye bilen. Iallefall noe som kan vise annet enn det man kan se når man er på treff. Demonteringsanvisning er litt dumt har jeg merket!

                      Skjer vel ikke så mye mere med saken, dersom ikke det dukker opp noe nytt, eller evt. noe av utstyret blir lagt ut for salg en plass. Håper inderlig noen får "kjøpt" Focalforsterkeren som ble stjålet og prøver å kjøre den på frontsettet sitt! Den er passordbeskyttet og er programmert til å spille 0-30hzhihihi!
                      Joakim Skovlund
                      dynaBel Tønsberg
                      Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
                      www.dynabel.no -
                      dynaBel Tønsberg på Facebook

                      Comment


                      • Hvordan har du fått til Focalforsterkeren til å bli passord beskyttet? Trodde ikke de var det?
                        På en annen side så burde du ikke svare på det spørsmålet Hvis du ønsker og å svare på det så send det på PM eller no.
                        Tor Martin Ølberg
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • Originally posted by dynaBel.no View Post
                          Han rygger inn i en firkantet jernstolpe ja... Skulle tro det ga en lett gjenkjennelig bulk i kjerra, i tillegg til de som er der fra før. Ut fra bildene så ser det ut til at han traff med venstre bakdør/hjørne i stolpen.

                          Den orginale filmen er ikke så veeeeldig "full kvalitet" men endel bedre enn den jeg la ut. Orginalen er på 1.9GB så den ble litt drøy å serve.

                          Får se hva jeg legger ut av bilder - er litt gjerrig på info om den nye bilen. Iallefall noe som kan vise annet enn det man kan se når man er på treff. Demonteringsanvisning er litt dumt har jeg merket!

                          Skjer vel ikke så mye mere med saken, dersom ikke det dukker opp noe nytt, eller evt. noe av utstyret blir lagt ut for salg en plass. Håper inderlig noen får "kjøpt" Focalforsterkeren som ble stjålet og prøver å kjøre den på frontsettet sitt! Den er passordbeskyttet og er programmert til å spille 0-30hzhihihi!
                          Send meg en DVD, så kan jeg slenge den ut på nett.
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

                          Comment


                          • Får legge ut et lite bilde da.. Leker litt i verkstedet om dagen, litt kosejobb må man ha i tillegg til all grovjobben.


                            Optiske illusjoner er moro!

                            Joakim Skovlund
                            dynaBel Tønsberg
                            Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
                            www.dynabel.no -
                            dynaBel Tønsberg på Facebook

                            Comment


                            • Har endelig fått ånden over meg - og funnet frem lysten på å bygge igjen.

                              DDZ-18 har kanskje litt av skylden:


                              Alt utstyret som skal brukes ligger bare på vent for å bli montert.
                              En haug med Mosconiforsterkere og masse annet godis - hovedsaklig Pioneer elektronikk.

                              DDZ-18 er bare helt idiotisk rå og kanskje en smule overkill, men det er jo det som gjør det moro!
                              Den skal drives av 2stk. brokoblede Mosconi 300.2 som gir ca. 1800w på hver spole.

                              Det bør gi rom for litt smekk og kanskje litt ESPL også..
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment


                              • Originally posted by Joakim View Post
                                Har endelig fått ånden over meg - og funnet frem lysten på å bygge igjen.

                                DDZ-18 har kanskje litt av skylden:


                                Alt utstyret som skal brukes ligger bare på vent for å bli montert.
                                En haug med Mosconiforsterkere og masse annet godis - hovedsaklig Pioneer elektronikk.

                                DDZ-18 er bare helt idiotisk rå og kanskje en smule overkill, men det er jo det som gjør det moro!
                                Den skal drives av 2stk. brokoblede Mosconi 300.2 som gir ca. 1800w på hver spole.

                                Det bør gi rom for litt smekk og kanskje litt ESPL også..
                                NICE!!!!

                                Om noen kan tenke seg til hvor lenge jeg som DD fanatiker har ventet på dette øyeblikket

                                Grattis med verdens råeste sub Selv innkjøpsprisen på den kan gjøre enhver mann fattig så denne må du virkelig spandere god kasse på og mange timer tuning
                                Tidligere importør for Digital Designs,
                                overtatt av www.dynaBel.no.

                                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                                Comment

                                Working...
                                X