Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hertz Golf! 4x15" @ 30.000 Watt!
Collapse
X
-
Originally posted by re-load View PostBlir bra dette...
Har du klart 156 oppe på ruta enda ?
Comment
-
Fabelaktig!
Forsterkerne med kabling var sexy som f... Hva bruker du for å få til doble innganger på ampene? Ikke noe mer proff-greier fra jobben håper jeg? Har du noe bilder av tetting i front av veggen? Det er uansett hatten av for bygget og din utholdenhet. Synd jeg ikke kunne høre den sist sommer, blir forhåpentligvis nye muligheter!never enough!
Comment
-
Originally posted by bass-freek View PostFabelaktig!
Forsterkerne med kabling var sexy som f... Hva bruker du for å få til doble innganger på ampene? Ikke noe mer proff-greier fra jobben håper jeg? Har du noe bilder av tetting i front av veggen? Det er uansett hatten av for bygget og din utholdenhet. Synd jeg ikke kunne høre den sist sommer, blir forhåpentligvis nye muligheter!
Comment
-
Originally posted by Cach View PostHah, blei seint igår. leste gjennom alle sidene dine. fy satan for et heftig anlegg du har!!!!!!
Comment
-
Da har jeg lest alle 99 sidene, tok meg 2,5 time :P Utrolig tøft, Helt klart inspirasjon! Gleder meg til videre updates
Comment
-
Han spiller fra 1-3 db høyere enn i fjor med en amp til.. men det kommer an på batteribanken , hvordan subwooferene er koblett og impendanse økningen i bilen/kassa.TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
Comment