Halla. Da begynner et nytt lite prosjekt på gang. Var idag hos en kamerat og kjøpte meg en råtte og billig Golf 2 1986 mod 1.6CL 2 dørs. Bilen i seg selv er vell ganske bra, en del skjøønhetsfeil er det jo, men hva skal man forvente av en orginal Golf 2 fra 1986? Den har rulla 187 000km, noe som er egentlig helt ok. Selv har jeg hadd 2 2'er Golfer tidligere, så denne bilen kan jeg ut og inn. Den er Eu-ok i år, og årsavgift er betalt så det er skilter på den Den er organge/rød pr dags dato. Plana er å få den i svart matt, benkalakk eller noe slikt. En kjenning skulle ha 1000-1500,- for å få svartfarge på den. Får vell karnsje noen billige 15" alu felger med tiden. Denne skal det jo såklart en lite stereoanlegg inn i, blir ikke så store sakene men nok bass skal jeg nok få til Skal først bruke en kasse jeg har liggende, som er på 132L med 2x4" rør, og med elementet i blir kassa tuna til 35Hz. Skal lage en 180L bassreflekskasse, med 1x6" port eller 2x4" porter som skal være 30cm, da blir kassa tuna til 27Hz.
Det som skal inn i den er som følger:
RE Audio SX18 = Bestillt, kommer over helga.
Dynabel Bf7501 x 2 = kjøpes av en kjenning
JVC spiller = kjøpes av en kjenning
Kabler = Monsterkabel 50mm2 kjøpes av en kjenning
Demping: Har en god del M1 og SPLEN 3015 som karnsje skal brukes
Og håper på å få skaffet meg 2 par JBL Decade, ORGINALE Decade, ikke noe sarv kopi..Kommer med bilder av bilen iløpet av kvelden. Litt bilder av noen av komponentene som skal inn i bilen.
RE Audio SX18:
Forsterkerne:
Bilder av kabler og spiller kommer..
Det som skal inn i den er som følger:
RE Audio SX18 = Bestillt, kommer over helga.
Dynabel Bf7501 x 2 = kjøpes av en kjenning
JVC spiller = kjøpes av en kjenning
Kabler = Monsterkabel 50mm2 kjøpes av en kjenning
Demping: Har en god del M1 og SPLEN 3015 som karnsje skal brukes
Og håper på å få skaffet meg 2 par JBL Decade, ORGINALE Decade, ikke noe sarv kopi..Kommer med bilder av bilen iløpet av kvelden. Litt bilder av noen av komponentene som skal inn i bilen.
RE Audio SX18:
Forsterkerne:
Bilder av kabler og spiller kommer..
Comment