Endringer i planene
Announcement
Collapse
No announcement yet.
aFFekak: Prosjekt Tigra
Collapse
X
-
Originally posted by neptyr View Postoioi!
Dette så ut til å bli spennende!
Åssen pris er det på den mellomtona, og hvor stor er den, så ut som noe a-stolpen min hadde likt!
(likte ikke helt bilvalget ditt, men det er vel pga den japse-elskeren jeg er )
Tror det blir veldig spennende!
Den mellomtonen har en nypris på 4999,- www.engenaudio.com
A-stolpene liker disse ja, det er bra sikkert, men ørene liker de enda bedre
Målene på de er 117x15mm. Står det på Hertz sin hjemmeside. Det er en side som ikke er målt, men.. er vell kanskje 60mm lr noe sånt.
Jeg får bilen, så den syntes jeg er helt OK ;DMvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Kul bil !
Går ann å få både bra lyd og mye trykk i den bilen.
Espen i teamet har en sånn doning, og har spillt 152.4 db med 2 stk 12"
Lykke til med prosjektet.TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
spennende med komponenter ikke alle andre har. tror det kan bli meget bra. Håper jeg får høre resultatet en gang da, og få se hva du klarer å få til!
Hvis du skal ha 4-veis aktiv deling tror jeg nesten du må kjøpe deg pioneer spiller og dsp eller alpine headunit og pxa-h701 dsp.. Vet at eclipse har laget spillere med 4-veis, men tror ikke de er så lette å få tak i lenger.
Comment
-
Originally posted by hc_tk View Postspennende med komponenter ikke alle andre har. tror det kan bli meget bra. Håper jeg får høre resultatet en gang da, og få se hva du klarer å få til!
Hvis du skal ha 4-veis aktiv deling tror jeg nesten du må kjøpe deg pioneer spiller og dsp eller alpine headunit og pxa-h701 dsp.. Vet at eclipse har laget spillere med 4-veis, men tror ikke de er så lette å få tak i lenger.
Clarion har jo også en.. drz9255 eller hx-d2. tar jeg ikke feil, er navnet eneste forskjell på dem.. drz er amerikansk, men hx er japansk..Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Veldig fint prosjekt som det skal bli moro å se på fremover, men talentløst trådemneMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Kan bli moro ja
Hehe... det som er moro er at selg moderatorene spøker med trådemnet og gidder ikke gjøre så mye ut av det :P Får den derre følelsen at det er bilstereo det er snakk om her... ikke paragrafryttere som passer på hva en gjeng med tafate kluthuer skriver til hverandre :P
Men nok OT!
Gleder meg til merMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostKan bli moro ja
Hehe... det som er moro er at selg moderatorene spøker med trådemnet og gidder ikke gjøre så mye ut av det :P Får den derre følelsen at det er bilstereo det er snakk om her... ikke paragrafryttere som passer på hva en gjeng med tafate kluthuer skriver til hverandre :P
Men nok OT!
Gleder meg til mer
Prøvde å gjøre om på emnet, men det skjedde ikke noe
Jeg gleder meg også til merMvh.
Roy
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View PostDette her skal bli veldig spennende å følge med videre... Har selv ymse Eton elementer liggende fra noe tidligere forsøk og de er helt rå lydmessig.
Ja, jeg har tro på dette selv også!
Men det skulle vel egentlig bare mangle?
Har du Eton også? Hadde aldri hørt om de en gang, før Glenn sa at de var så gode. Hva er det du har liggende da? Noe som skal selges?Mvh.
Roy
Comment
Comment