Tror nok du blir fornøyd etter og ha fått dempa både tak og gulv ja. Torpedovegg og hjulbuer er jo også en ting og tenke på og dempe. Det hjelper ganske mye mot veistøy, hvertfall hjulbuene hjelper noe ekstremt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Espen's Primera
Collapse
X
-
Originally posted by Nemoas View PostTror nok du blir fornøyd etter og ha fått dempa både tak og gulv ja. Torpedovegg og hjulbuer er jo også en ting og tenke på og dempe. Det hjelper ganske mye mot veistøy, hvertfall hjulbuene hjelper noe ekstremt.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Så bra ut det, da har du jo allerede tatt hjulbuene. bare torpedovegg igjen da. Og litt avhengig av åssen bakluke du har kan det være lurt og dempe denne også...Spiller: Pioneer p6600DVD
Frontsett: Seas Lotus Performance
Sub:Morel Elate Sw10
Comment
-
Originally posted by Nemoas View PostSå bra ut det, da har du jo allerede tatt hjulbuene. bare torpedovegg igjen da. Og litt avhengig av åssen bakluke du har kan det være lurt og dempe denne også...¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by Nemoas View PostHar planer om demping ja. Kommer nok til og dempe mer eller mindre hele bilen. Prioriterer nok Dører, bagasjerom, tak og gulv. I den rekkefølgen.
La ut noen flere bilder nå
Du må få slengt ut noen bilder av din også da. Har du noen store planer for den?
Har du tenkt å gjør noe utvendig med bilen?* - Nissan Primera Si 97'
X - Toyota Corolla DX 84'
Comment
-
Har noe planer ja, Det første som er planlagt er nye felger og senk. Etter det har jeg planlaht og være litt kreativ med 3m sin carbon folie, blir nok lagt på panser og tak. Er også på desperat jakt etter impul styling men de har ikke noen importør i europa (har vært i kontakt med dem). Har sett litt på andre styling kit også men har ikke finni noen jeg liker.
Har du noen planer utvendig du da?Spiller: Pioneer p6600DVD
Comment
-
Ja felger er jo "halve" bilen:P Så det blir felger og senk, har et 35/35 senk liggende, som jeg skal slenge på når sommeren nærmer seg! Impul styling har jeg også tenkt på, men det er litt trangt med økonomien akkurat nå. Så jeg skal nøye meg med ei lita Laguna leppe foreløpig:P Til nå så har jeg satt på en effekt potte, byttet til andre baklys, byttet til blått lys i dashbordet og i dag fikk jeg lyktelister, som skal lakkeres i bilens farge. Også skal jeg bestille dempemateriale, senere i dag. Så det blir full fres, snart
Hva må man regne med å betale for et slikt Impul - kit?:P* - Nissan Primera Si 97'
Comment
-
Vel fikk en "godpris" fra impul hvis jeg promoterte de litt i norge. Da skulle jeg få settet for x antall yen som tilsvarte i underkant av 18000nok +frakt som var på nesten 7000!! Så for 25k så kan du ha det levert til kaia i drammen i hvertfall:P Settet er da, frontfanger, bakfanger, sideskjørt og en uglypugly vinge som ikke fortjener og være på noen bil.
Hva måtte du gi for senken din egentlig, og hvor kjøpte du?
Må bytte lys jeg også da jeg har hatt rimelig uflaks og blir først rygga på av en buss!! Når jeg sto parkert tilogmed. Så da gikk venstre baklykt. Så for et par ukers tid siden blei jeg påkjørt mens jeg var inne på apoteket(Ja påkjørt IGJEN) så da gikk venstre forlykt, denne har bare sprekt så det mangler ikke noe glass eller lignende. men kommer ikke gjennom eu med den lykta fordet. og Eu er nå i juni Baklykta må byttas da det er et fint hull i den og diverse sprekker derfra igjen:P Et tips angående demping er og få dempa taket i de bilene her, kjører uten taktrekk i bilen nå og fytti hæ*****e og det bråker, alle vibrasjoner og småstein o.l forplanter seg opp i taket og lager et utrolig leven. Grusomt og kjøre med:PSpiller: Pioneer p6600DVD
Comment
-
Hvor har du kjøpt de kablene på bilde 7?Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by Nemoas View PostVel fikk en "godpris" fra impul hvis jeg promoterte de litt i norge. Da skulle jeg få settet for x antall yen som tilsvarte i underkant av 18000nok +frakt som var på nesten 7000!! Så for 25k så kan du ha det levert til kaia i drammen i hvertfall:P Settet er da, frontfanger, bakfanger, sideskjørt og en uglypugly vinge som ikke fortjener og være på noen bil.
Hva måtte du gi for senken din egentlig, og hvor kjøpte du?
Må bytte lys jeg også da jeg har hatt rimelig uflaks og blir først rygga på av en buss!! Når jeg sto parkert tilogmed. Så da gikk venstre baklykt. Så for et par ukers tid siden blei jeg påkjørt mens jeg var inne på apoteket(Ja påkjørt IGJEN) så da gikk venstre forlykt, denne har bare sprekt så det mangler ikke noe glass eller lignende. men kommer ikke gjennom eu med den lykta fordet. og Eu er nå i juni Baklykta må byttas da det er et fint hull i den og diverse sprekker derfra igjen:P Et tips angående demping er og få dempa taket i de bilene her, kjører uten taktrekk i bilen nå og fytti hæ*****e og det bråker, alle vibrasjoner og småstein o.l forplanter seg opp i taket og lager et utrolig leven. Grusomt og kjøre med:P
Off, for en uflaks!! Det er surt! Det var bra at det ikke ble større skader. Regner med at du fikk noe igjen for skadene?
Ja, jeg har hørt det jeg også, det med dempingen.=D Så jeg håper det blir bra med den dempingen..
Hvilken demping har du kjøpt?;P* - Nissan Primera Si 97'
Comment
-
Originally posted by GENEXXA View PostHvor har du kjøpt de kablene på bilde 7?
Det er Nexans Rheyflex kabler, burde vel være mulig og få tak i de et annet sted også
Originally posted by Kewiin View PostHaha! En "godpris", ja:P Tror jeg skal revurdere det kjøpet isåfall:P hehe. Har egentlig vært ganske så heldig med noen av delene til bilen min. Senken måtte jeg betale 1000kr, og det er ikke brukt, pga han som eide dette hadde akkurat krasjet bilen sin da han kjøpte senken
Off, for en uflaks!! Det er surt! Det var bra at det ikke ble større skader. Regner med at du fikk noe igjen for skadene?
Ja, jeg har hørt det jeg også, det med dempingen.=D Så jeg håper det blir bra med den dempingen..
Hvilken demping har du kjøpt?;PSpiller: Pioneer p6600DVD
Comment
-
Originally posted by Nemoas View PostDe har jeg fått gjennom en trikker på jobben.
Det er Nexans Rheyflex kabler, burde vel være mulig og få tak i de et annet sted også
Ikke dårlig pris på senken det Fikk erstatning for den første skaden ja, kontantoppgjør på 6500,- Da det ble en liten knekk i fangeren og en bulk i skjermen under baklykta. Den andre var vel en såkalt "hit and run" Ikke noe lapp på ruta ellerno Har ikke bestilt demp enda, men heller mot b2 sin better bass matte. Blir nok den i kombinasjon med Splen tror jeg. Det burde bli gull
Okei, jeg har tenkt en del på å hive meg med på dette gruppekjøpet som avsluttes i denne mnd. STPlus Vibroplast-Bulk - Butyl dempematter... Hva synes du?=P* - Nissan Primera Si 97'
Comment
-
Går garantert ikke på noen smell med Vibroplast matter heller nei. Det som vippa meg over til b2 sine er kun størrelsen på arka. Tror det kan være veldig behagelig med store ark på gulv og tak I dørene så må man jo klippe litt og bruke mindre biter uansett...Spiller: Pioneer p6600DVD
Comment
-
Originally posted by Nemoas View PostGår garantert ikke på noen smell med Vibroplast matter heller nei. Det som vippa meg over til b2 sine er kun størrelsen på arka. Tror det kan være veldig behagelig med store ark på gulv og tak I dørene så må man jo klippe litt og bruke mindre biter uansett...* - Nissan Primera Si 97'
Comment
-
Veiledende pris er 2199 for 4,77mm^2 Ikke den billigst, ei heller den dyreste matta
Skjekka Selvangivelsen nå, ser ut til at jeg får tilbake 7500,-
Da blir det nok litt ekstra bilstereosnaks når penga kommerSpiller: Pioneer p6600DVD
Comment
Comment