Announcement

Collapse
No announcement yet.

Espen's Primera

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Takker for svar, har egentlig lyst til og bare flytte litt på den, det holder i massevis med 5 cm. Men føler meg ikke i "flink" nok til og klare og få til en løsning som vil se bra ut og faktisk virke. Derfor jeg tenkte tanken med og fjerne den helt. Lurer også på hvordan det stiller seg med tanke på og trekke den med vinyl1 fra installbay f.eks. Vinylen vil vel hindre airbagen i og kunne blåses ut da vinylen er såppass seig og ikke vil ryke i "skjøten" der den er ment og komme ut originalt. Litt kronglete forklart, men håper dere skjønner hva jeg mener
    Spiller: Pioneer p6600DVD
    Frontsett: Seas Lotus Performance
    Sub:Morel Elate Sw10

Comment

Skulle vel gå greit å flytte litt på den.Husk i allefall å koble fra batteriet ett kvarter før du begynner.Så du ikke ender opp med å få deg en blåveis Tror nok vinylen skulle ryke ved en kollisjon.Uten at jeg kan si det for sikkert.Mulig airbagen ikke vil fungere helt optimalt om den har en hindring i veien. Er værtfall heftige saker den airbag greia.Ikke så lenge jeg så noen blåse en fryser med en slik.Fant fram det klippet med fryseren på youtube.Så kan du se hva som sjer når du pakker aribagen inn i en fryser og fyrer av

Se denne: http://www.youtube.com/watch?v=UvNTXykDT3c

Comment

Fyda, tror nok at jeg fjerner den da:P Bedre at den ikke er der enn at den blåser i på noen og faktisk skader de mer enn hvis det ikke hadde vært noe der:P

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=f3c5g...elated&search=

Gjør sånn. Film det
          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Bare sånn til info, feil på airbag system er ener feil på eu-kontroll.
            Jeg tar slike så jeg vet

Comment

Epic air bag fail! http://www.youtube.com/watch#!v=IMOs...eature=related

Likte taket du har trekt, var det vanskelig?
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

var ikke så vanskelig og trekke, men du er nok nødt til og spraye limet på. prøvde med pensel først og det var helt håpløst...

Comment

Originally posted by Stianuno View Post
                  Bare sånn til info, feil på airbag system er ener feil på eu-kontroll.
                  Jeg tar slike så jeg vet
                  Det var jeg ikke klar over.Da er det nok ikke alle plasser de er like strenge.Fikk ikke noe feil eller merknad der jeg var.Men er jo null stress med enerfeil da

Comment

Er det noen framgang i prosjektet?:P
                    * - Nissan Primera Si 97'
                    X - Toyota Corolla DX 84'

Comment

Da har jeg fått fiksa litt til de siste dagene Streik er gøy
                      Har fått montert inn midbassene til Seas settet, samt koblet opp alle 4 delefiltre. Bruker Hertz diskantene midlertidlig frem til ejg blir ferdig med støping og herjing på diskanthusa. Har forøvrig også fått fiksa elektriske speiler Har også fått lagd til nye fester til midbassene, fresa ut 6stk MDF ringer, 3 på hver side. disse er limt og skrudd sammens. mens den innerste er litt større og skrudd i de originale festene i døra. Skal se om jeg klarer og få tatt noen bilder seinere i dag

Comment

Bilder gjør alt <3
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Skal fikse det. Bruker forresten en bynabel bf 2252 på frontsettet nå

Comment

Hehehe, Nais;D BILDER!!!!:P

Comment

Får se om ikke det prosjektet her blir tatt opp igjen snart.
                              Har vært litt lei bil den siste tia.
                              Blei påkjørt, fikk innbrudd, fant igjen stereoen hos en lokal tjuvradd, anmeldt for og true en viss tjuvradd, henleggelse av anmeldelse, ny påkjørsel og nå defekt starter!!
                              Men ny starter er bestilt og vi prøver på nytt

Utstyret er forøvrig det samme.
                              Men har en eske med ekstra koblingsmateriell som skal inn snart.
                              og da blir det nok en ny forsterker eller to til jul samt nye subber.

Comment

Oioi! Det var mye på en gang! :s Fy flate...

Vi får håpe at alt går bra og at bil-lysten kommer seg ;D

Comment

Working...
                                X