Hehe. Den siste har jeg prøvd flere ganger, men det første har jeg ikke tenkt på. Virker jo egentlig veldig greit og lager sikkert ikke så mye lyd heller
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Snakket med dem i dag, og leverandørene sa dem fikk dem inn på lager på førstkommende torsdag, og blir sendt avgårde samme til meg. Så da regner jeg med dem er her på mandag eller tirsdag erfaringsmessig
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Hehe Ja har vel alltid vært glad i mye, stort og overdrevent, men galere enn fattern skal mye til
Og langt unna folk bor jeg heller ikke. Holder til i Norges lille navle, Tømmerstø så får vel komme med nabovarsel et par dager i forkant når jeg skal teste dem
Har besluttet at jeg skal legge ned dessverre. Men når du er klar for å bestille må du jo bare si ifra så ser vi jo om jeg fortsatt driver det
Kom til å lure på noe.... (ikke for å være gledesdreper vel og merke)
Har du kobla stua di rett på hovedstrømmen?:P
Hvis du har 16A kurs så er max forbruk på ca 3680w for hele kursen.
Ikke for det, du kommer garantert til å gi naboene massasje med dette på kvart volum er jeg sikker på, hehe
På stua mi så måtte jeg hive PA forsterkeren på en annen kurs:/
surroundrecieveren/effektforsterkeren/pcn/tvn etc etc trakk over 2kw i seg selv når jeg spillte musikk for naboene:P
Vurderer å konvertere til smeltesikringer:P Softstart på PA er oppskrytt:P
Comment