Announcement
Collapse
No announcement yet.
Trenger hjelp til billig, men riktig effekt 2x12"
Collapse
X
-
Originally posted by R-M-I View Post
Den kassa de er 2 ohm og "tåler" 550W@2ohm så uansett hva du velger av disse 3 har du plenty med power
Comment
-
Originally posted by R-M-I View Post
Har det noe og si at den er gammel. eller er det kun effect og kvalitet som gjelder?
Comment
-
Originally posted by shammers View Postbortsett fra at jeg aldri ville ha funnet på å handle av transmedia....
Comment
-
Originally posted by Johan View PostTja, veldig gode erfaringer derfra selv, greit nok litt ventetid siden ikke alt er på lager men får alltid tingene, og service har vært god. Tror faktisk jeg har fått ca 20% avslag på ALT jeg har handlet derfra.
Comment
-
Den shappa har jeg hørt MYE negativt om, så tror jeg ville sett etter andre muligheter før jeg hadde satset på de ja..Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Hørte negativt jeg også men ga butikken en sjangse, mye pga det har vært/er intr produkter der ingen andre har.
Virker som det negative ryktet henger igjen fra problemer før i tiden elns.
Ingen problemer etter 6 bestillinger og 1 garantisak.
Problemet er vel "evig eies kun et dårlig rykte" :P
Comment
-
Jeg har selv en JL Audio 1000/1V2.. Har ikke fått den i bil enda, så jeg kan ikke uttale meg så altfor mye om lydkvalitet osv.
Vekten er på ca 10-11kg.. Og den ser SINNSYKT pen ut i bagasjerommet (tar dog greit med plass).
Ut fra specs vil jeg tro at den klarer å drive det meste av woofere jeg har planer om å stappe i bilen i allefall...
Og til prisen en får dem for brukt vil jeg VIRKELIG tro de leverer i forhold til pris en betaler.. Disse kostet 11.000,- ny for ikke altfor lenge siden.. Vet at v1 ligger på rundt 7,5-8,5K på div butikker rundtom enda..
Comment
-
Originally posted by R-M-I View PostJeg har selv en JL Audio 1000/1V2.. Har ikke fått den i bil enda, så jeg kan ikke uttale meg så altfor mye om lydkvalitet osv.
Vekten er på ca 10-11kg.. Og den ser SINNSYKT pen ut i bagasjerommet (tar dog greit med plass).
Ut fra specs vil jeg tro at den klarer å drive det meste av woofere jeg har planer om å stappe i bilen i allefall...
Og til prisen en får dem for brukt vil jeg VIRKELIG tro de leverer i forhold til pris en betaler.. Disse kostet 11.000,- ny for ikke altfor lenge siden.. Vet at v1 ligger på rundt 7,5-8,5K på div butikker rundtom enda..
Er noe slikt jeg vil satse på.
Hvor mye måtte du gi for din?
Ser dette er en V1. Er det stor forskjell på V1 og V2?Last edited by aleks5412; 17-07-2012, 23:30.
Comment
-
Spørs nok litt på elementet også, enkelte tåler mye mer juling enn de reklamerer for, som f.eks Digital Designs, Sundown osv.
Selv liker jeg å ha en del større forsterker enn nødvendig mtp RMS og db/m i et "SPL" oppsett, når det gjelder "SQ" så ser jeg mye mer på lydkvalitet, tester osv enn watt og db/m..
Comment
Comment