Batteri nr 2 i hus...+ midlertidig startkabler som blir strømkabler fra batteri til batteri... her blir det kapping av kabler.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Olds med 2 x 18 ++
Collapse
X
-
eg må gjøre noe meir med kablingen eller sikringer... slår ut 300amp automatsikring, har bare 1 stk 53mm2 kabel som går bak til en fordelingsblokk til monoamp og 4ch.. blei meir stabilt med 2 batterier...men er ikkje nok...men eg klarer meg...forsterker blir kjørt i 4ohm, gain er på halv..
spm er da... skal eg legge opp 2 x 300amp sikringer i paralell på samme kabel,eller skal eg legge opp en strømkabel til bakover? (ink sikring)Last edited by Terranoise; 17-06-2013, 17:56.
Comment
-
Gammel tråd,og gammelt nytt, men ett par "nye" bilder av slik det blei for den gang,
Og bilde av Kassene som er bolta fast i hattehylle og karosseriet., gjorde vell anlegget ferdig i fjord ellernoe, vert lite med stereo ellers,pga mekking og oppgraderinger og andre hobbyer.
Men nå får eg snart noe kult som skal erstatte 1x 18" :PLast edited by Terranoise; 22-10-2015, 13:24.
Comment
-
Siden subkassa er i vinterbilen for tiden så lagde eg en liten test video med gopro kamera mitt.. 4ohm fra element ,i 300rms på en monoblock.. Stor kasse gjør susen
https://youtu.be/6QKNuEqkRsg
Comment
Comment