Announcement

Collapse
No announcement yet.

Olds med 2 x 18 ++

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Batteri nr 2 i hus...+ midlertidig startkabler som blir strømkabler fra batteri til batteri... her blir det kapping av kabler.
    Attached Files

Comment

Ble fin kassa der... og greit med strøm
      Lyst å teste ut de biltema batteriene selv..

Comment

Ja blei jo grei,tar all plassen men men:P ja blir spennendes og se hvor stabil strømmen blir nå i store bass slag... håper egentlig eg ikkje trenger mer batteri en disse to..hmm.. ellers funker anlegget kurrant og fin lyd med bassen.

Comment

eg må gjøre noe meir med kablingen eller sikringer... slår ut 300amp automatsikring, har bare 1 stk 53mm2 kabel som går bak til en fordelingsblokk til monoamp og 4ch.. blei meir stabilt med 2 batterier...men er ikkje nok...men eg klarer meg...forsterker blir kjørt i 4ohm, gain er på halv..

spm er da... skal eg legge opp 2 x 300amp sikringer i paralell på samme kabel,eller skal eg legge opp en strømkabel til bakover? (ink sikring)
          Last edited by Terranoise; 17-06-2013, 17:56.

Comment

fikk 3 stk til 300amp sikringer i dag så nå får eg hivd dei på kablene...,får vell bestille meg mer strømkabler snart og legge bak..

Comment

Gammel tråd,og gammelt nytt, men ett par "nye" bilder av slik det blei for den gang,

Og bilde av Kassene som er bolta fast i hattehylle og karosseriet., gjorde vell anlegget ferdig i fjord ellernoe, vert lite med stereo ellers,pga mekking og oppgraderinger og andre hobbyer.

Men nå får eg snart noe kult som skal erstatte 1x 18" :P
              Attached Files
              Last edited by Terranoise; 22-10-2015, 13:24.

Comment

Da er erstatteren til 18" kommet
                Attached Files

Comment

Siden subkassa er i vinterbilen for tiden så lagde eg en liten test video med gopro kamera mitt.. 4ohm fra element ,i 300rms på en monoblock.. Stor kasse gjør susen

https://youtu.be/6QKNuEqkRsg

Comment

Litt synsing om hvor høyt du tror det blir ?
                    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Aner ikke, men i noen frekvenser gjør det bra vondt i øra og trøkker bra, Hadde vert artigt å målt for morroskyld.

Skulle hatt termlab å målt med.

Comment

Working...
                      X