Kjøpte du rf forsterkere ? Ville ha kjørt rf hele veien då
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2002 Passat prosjekt
Collapse
X
-
Gladen! .// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Plasti dip!
Bra? vel, jeg har delte meninger ang det.
Jeg kjøpte 2 bokser med 490ml som burde vert nok etter utblanding.
Jeg blander inn 50% celloluse tynner slik som anbefalt.
Jeg går og kjøper meg en elektrisk lakksprøyte (i tillegg til at jeg har kompressor og lakksprøyte fra før)
Blander og rister godt, så setter jeg i gang med og spraye.
Nå er jeg -nesten- ferdig med 2 felger og det er ikke mere plastidip igjen.
Det skal så MYE plastidip til og få det dekket og se bra ut!
Jeg dret meg ekstra ut da jeg ble forbannet og pøste på med dip, så jeg fikk en renning og 3....
Jeg har "investert" så mye penger i dette plastidip prosjektet nå, at jeg bare kan fortsette.
Så jeg skal handle inn spraybokser for og fullføre de 2 felgene og få tatt de 2 restrerende.
Men det ser bra ut sålangt da..It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Originally posted by Larsi View PostPlasti dip!
Det skal så MYE plastidip til og få det dekket og se bra ut!
Jeg dret meg ekstra ut da jeg ble forbannet og pøste på med dip, så jeg fikk en renning og 3....
på 1 panster (4 forsøk/lag) 2 baklykter (1 forsøk/lag) begge bakrutene (1 forsøk/lag)
4 stk felger (3 lag)
så du skal få til å lakkere ganske mye med 1L værtfall og jeg blandet 50/50 med cellulosetynner .. altså dobbel mengde total.
fargen på plastidip var svart noe som kan "dekke" bedre enn hvit?
men ja det koster litt! og litt "vanskelig" å legge fint med sprøyte ! men er bare å prøve !
skal lakkere resten av bilen min i morgen så skal legge ut bilder av det! stay tuned! :P
Lykke til med plastidippen!!Last edited by HLS; 26-05-2013, 01:43.// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Da tynnet du mere enn meg, jeg fikk beskjed om 50%, altså om jeg har 1l dip så skal det blandes ut med 0,5l tynner.
Jeg følte det kom ut flekker/dråper fra den elektriske lakksprøyta enda jeg hadde på minimum mating. Prøvde også max.
Men min godeste venn skal fikse god pris på spraybokser med dip til meg i morgen, gleder meg til og bli ferdig og få sommerhjula på bilenIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Plasti dippen blandes 50% ja. Men 50 % er 1liter plastidip pluss 1liter tynner.. 1:1 kan man også si.da har man 50% tynner og 50% plastidip og får da 2l klar til sprøyta. Har lakka 3 hele biler med dette. Hvit er den verste fargen. Dekker dårlig. Lakka en sort a6 med hvit plastidip. Ble 7 lag på den.. men tykt må det uansett være hvis du skal ta det av igjenn. Er laget tykt nok så river man av hele paneler enkelt. Er det for tynt så får man bare av småbiter.. og siden man bruker så mye mengde så lønner det seg å maskere vinduer osv. Hvis plan er å rive av dem delene etterpå så bruker man masse produkt unødvendig. Billigere og maskere ruter, lykter osv.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Comment
-
Viktigste er tolmodighet. Det dekker dårlig med hvit. Å må tørke litt mellom laga. 15-30min mellom laga. Så det tar tid når man da skal ha 5 lag eller flere.. renne merker får man fort... spytter sprøyta så har du for lite tynner. Jeg har brukt tynner fra biltema, den som er til båtlakken demmes. 99kr for 1l er det vel. Ikke all tynner funker med plastidip
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Comment
-
Det var ikke det jeg fikk beskjed om av plastidip.no... :/
Men jeg brukte skikkelig cellulosetynner.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
det ble stiligt!!
men ikke bruk avfetting på hjula nå da hehe... da forsvinner det fort!!! :P// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
Comment