Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• joda no har eg endeleg fått begynt på mine egne biler. bygger 2 biler samtidig. korleis det skal gå seg til?
    har en plan

lite med bilder , men negativeting som har skjedd

ÆSJ! skjermen har løsna. er totalt umuleg å få retta opp det faen!. so får se om eg i det heile tatt gidder å
    rette på det.

alt av utstyr er ute frå bilen . ny forsterker ii taket i år , til frontsett blir litt anerledes med 4ganger so mye effekt til frontsettet.

Comment

• Få gang! Dette blir skamnaice ;D Håper du for bruk for alt stashet jeg la igjen
      Angående skjermene, har de noen gang vert i bruk? :P
      Tor Martin Ølberg
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Ka utstyr du skal ha inn nodå??
        Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

Comment

• nej nye subber og forsterkere til frontsettet so får vi se.

er hovudsakeleg å få bilen godkjent i år, (må på biltilsynet med den, og dei er ikkje alltid like snille)

har vert på en tur til hønefoss å fått henta meg en delebil til polo`n.
          er dessverre ikkje alt som eg hadde planlagt i år som skjer med den på grunn av økonomi.
          trenger SÅRT en sponsor, på felger,coilovers,styling, får vi detta til skal vi bygge oss ihel

Comment

• Originally posted by bassdal View Post
            er dessverre ikkje alt som eg hadde planlagt i år som skjer med den på grunn av økonomi.
            l
            Kanskje vært litt enklere om du ikke skulle gjort alt på alle bilene samtidig.. hehe..
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• får ta en oppdatering eg da.

Endeleg heime i noen timer. har vel jobba meg i hel i det siste. både på jobb
              ( fått meg ny extra jobb)

begynte fredagsettermiddag 20mai ferdig søndagskveld 22mai med motorbytte.
              satt meg ned for å ta en liten pause, sovna på kontorstolen med skrujernet i handa, då er det på tide
              å dra heim for å sove.

ut med 2 motorer, bytte girkasser, cluch.rattstamme ut med ALT av kabler interiør. osv,
              vaska alle deler, pussa ned motorromet, lakkert, noen små deler vart og lakkert,

alle kabler i strømpe i motor rom inkludert vakumslanger,bensin,vann osv,

detta var dei bilda eg hadde på denna tlf. ferdige bilder ligger på den andre som ligger på verkstedet.

interiøret i polo`n er ferdig. lyddempa torpedovegg,
              resten av bilen var bra dempa når eg kjøpte den
              no gjenstår det kose arbeidet i bagasjerommet som eg skal begynne på i dag

polo vs polo, delebilen var ganske so strøken, untatt havarert girkasse å bulk i ei dør lav km forhold til min

ut med motor

samme på min :P

løftebukk er fint

etter vask

rart eg ikkje har tatt bilder når eg hadde pussa, men men
              lakkert

Comment

• motor rom ferdig

delebilen såg sånn ut når eg var ferdig

noen ringer blir frest ut

total lendge ca 134cm på alle ringane.

og bilen 120cm

etter MANGE timer med tenking og plassering og måling.

og JA!!! med so mye måling og alt. bakluka går iigjen med 3mm kllaring. og ingen problem med slaglengde eller noe
                som sagt 7timer brukte eg på vinkle alle ringaane for å ikkje komme i komflikt med noe.

kappa ut kassa, no begynner storjobben.

kan vel sei at eg har fått dempa å herja med eine døra i mange timer . no har eg endeleg meget RÅ midbass. tok av å på dørtrekket kanskje 10-15 ganger før eg vart fornøgd. er avstiiva å herja på i døra
                Last edited by bassdal; 02-06-2011, 09:59.

Comment

• sånn no er kassa støpt med 30lag med glassfiber! tok heile dagen detta.
                  blir vel oppdatering lørdag eller søndag då er alt inni bilen heilt ferdig.

Comment

• 30 lag? erru gæren? .p
                    Tor Martin Ølberg
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• mjuk kasse vil eg ikkje ha noe av kommer seff gjengestål i kassa og

Comment

• etter en LANG dag allerede, no er det i full fart å oppdatere i dusjen en tur, på jentebesøk mens epoxy primeren herder
                        til eg reiser på verkstedet igjen om noen timer å pusser ferdig og tilpasser kassa og trekker den. idag.
                        uff bilstereoverden er et HARDT liv.

epoxy

et Helsikes rot eg har klart å laga i dag. men blir vel fint rydda når kommer oppigjen

Comment

• Tøm og røm?

Ser meget solid ut den kassa der! Men hvordan skal du få den inn, når du måtte kappe den opp for å få den ut?
                          Bmw e34 520:
                          Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

• hehe neej:P

kappa ut kassa, no begynner storjobben.

sparkla alt sammens no. deler det igjen å sparkler det sammens inni bilen igjen vil ikkje sparkle so mye inni bilen
                            pga av støv å dritt. so kassa blir trekt inni bilen. fordi eg ikkje vil ha noen skjøter, håper å få det til men. alt kan jo skje:P

Comment

• Dette ser EPIC nice ut
                              Stå på

Comment

• tusen takk folkenks . kassa KREMT skulle eg vere ferdig med i går men, tja. no er den på plass i bilen, ferdig sparkla. men so vart det vorspiel på verkstedet i dag = ingen trekking. so no heimom en turå dusje å PARTY. å trekker heller i morra
                                for dei som lurer. vorspiel på verkstedet, liv? kan sei det sånn =)

Comment

Working...
                                X