Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ Saab 9-3 by Runek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Takk, håper det blir bra til slutt. Skal begynne å skru sammen platene i dag og litt småtteri ellers så er litt spendt selv på hvordan det blir. Blir vertfall ikke sånn som jeg vil ha det, for bagasjen er ikke laget for det. Kanskje litt støpepast gjør at jeg får det som jeg vil ha det? Får se XD
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

Comment

Noen som har lyst på HTC Touch Diamond 2?

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7518
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

Comment

Da har endelig fått gjort litt i det siste...

Fått ferdig A-stolpene og delvis instrument husene, mangler litt på vinklinga på de. Har fått skrudd sammen alt i bagasjen og skal gjøre klart til støpe plast om ikke så lenge. Har bestil stoff til de men har ikke fått det enda.

Starter i ny jobb i morgen så blir lite med jobbing utover. Men satser på å få litt tid til overs ei helg eller to...

Nettingen sitter i gaffa teip bare for å holde de der mens bildet ble tatt. På sidene skal det støpes plast opp til kanten og nedover langs der luka skal sitte.
        Det blir laget ei plate som dekker kassa og frem til veggene til helgen regner jeg med.
        Alt skal trekkes i Biltema sitt høyttaler stoff, pga jeg ikke har råd til skikkelig stoff hos installbay.

Noen som vet hvor de selger LED slynger som passer nedi nettingen?

SQ Saab 9-3
        Team dynaBel

Comment

Etter litt tenking har jeg bestemt meg for å kaste denne ideen. Ble for firkanta og stygt.

Så nå blir det mye tenking og tegning fremover istedet.

Tar gjerne imot tips og forslag
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

Comment

hehe.. Nå i dag sank det inn hvor jeg har denna blå saaben ifra.. hehe
            sound.vision.soul

Type R

Comment

hehe, ja bilen min står jo ikke så langt unna din bil til daglig så : P
              SQ Saab 9-3
              Team dynaBel

Comment

Har nå tenkt veldig i det siste, og tror jeg har kommet frem til å støpe der reservehjulet ligger.

Noen som har tips ang dette? har sett kenneth sin tråd så vet sånn delvis hvordan det gjøres...
                SQ Saab 9-3
                Team dynaBel

Comment

Da har jeg da endelig fått somlet meg til å gjøre litt igjen. Har starta i ny jobb, så orker ikke å gjøre noe da jeg kommer hjem, hehe...

Har fått trekt A-stolpene, Ipod holder og Instrument huset. Ble ikke helt den fargen jeg ønsket men får se om jeg orker å endre på det..

Har endelig fått Xenon lysene mine som jeg bestilte i februar, men bedre seint enn aldri
                  Ble litt bedre å kjøre på kveldstid : )

Ellers så blir det støping i reservehjul brønnen iløpet av uka eller neste helg, får se hva jeg orker...
                  SQ Saab 9-3
                  Team dynaBel

Comment

fet iPod holder
                    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

• Takk, kult å få kommentarer av de i toppen : )
                      SQ Saab 9-3
                      Team dynaBel

Comment

• justere ned den visker til lykta di? :P
                        Saab 93 viggen

Comment

• er ødelagt : P

Er visst sånn på de fleste 9-3'ene. Skal fjerne de en dag for de går ikke riktig iforhold til hverandre...
                          SQ Saab 9-3
                          Team dynaBel

Comment

• I dag har jeg endelig gått til innkjøp av glassfiber : D

Starta med en gang jeg kom hjem og har fått lagt 2 lag i hjulbrønnen. Blir vel rundt 4-5 lag da jeg er ferdig.

Litt bilder for de som ønsker:

SQ Saab 9-3
                            Team dynaBel

Comment

• Dette ser spennende ut! 5 lag med glass og den blir skuddsikker likte veldig godt A-stolpene og Ipod holderen din, diskret og stilfult og som ser ut som de alltid har vært der, lekkert!
                              Mvh Werner Harstad

Comment

• Takk. ja bør holde litt.

Skal trekke opp igjen alt i marineblå farge, ble for gult : )
                                SQ Saab 9-3
                                Team dynaBel

Comment

Working...
                                X