59 kr stk + frakt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ Saab 9-3 by Runek
Collapse
X
-
-
Noen som har noen tips hvordan jeg skal koble voltmeter og oljetrykks måler.
Må koble de så de skrur seg på når tenninga skrus på
Comment
-
-
Har nå fått laget et "panel" til voltmeter og oljetrykk måler.
Har ikke fått koblet på oljetrykk måleren enda, venter til jeg skal bytte oljefilter for skal ha en adapter mellom filteret og blokka.
Litt bilder:
Har også laget no til ipoden, var så stygt å bare la den ligge der...
Comment
-
Ble pent det der med i-poden.
Det med målerne så litt "raskt" laga ut.
Mvh.
AleksanderPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Ja ble ikke så pent skjært ut, angrer veldig der for at jeg ikke tok meg mer tid. Brukte håndsag faktisk for å skjære ut... hadde ikke noe annet : (
Comment
-
Originally posted by Runek View PostJa ble ikke så pent skjært ut, angrer veldig der for at jeg ikke tok meg mer tid. Brukte håndsag faktisk for å skjære ut... hadde ikke noe annet : (
Men liker konseptet og fargen på trekket passa jo meget bra så overall er det pentPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Ja trekket er deilig : ) nesten samme farge som bilen. Samme som kenneth har brukt i Volvo'n, så har fått litt av han.
Når jeg skal begynne å bygge i bagasjen skal jeg ha den blåfargen som hoved farge baki der.
Har bestilti mdf plate av en kamerat som jobber på tremo kjøkken men har ikke fått den enda. Så gleder meg til den kommer...
Comment
-
hva om du hadde lagd så du hadde fått felt inn målerne da på neste versjon da?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
-
så de flukte mer med hovedplate.. samme måte som man gjør med bassporter o.l.Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
Comment
-
åja sånn ja.
Skal til Brumunddal en dag å henta meg et nytt deksel ble ikke noe pent det jeg hadde skjært ut så gjør det på nytt.
Comment
-
da kan du jo gi deg selv og sparkelspaden en liten utfordring og vinkle dem litt oppover mot deg i samme slengen . Trenger jo ikke vinkle dem så mye for at det skal bli stor forskjell da..Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Comment
-
nei vet, tenkte tanken da jeg begynnte men ble ikke så jeg gjorde det, hehe.
Gruer meg litt til å fjerne det plastikk dekselet igjen både fra dele bil og min egen. drit mye skruer og klips huff...
Comment
Comment