Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi a6 avant prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Audi a6 avant prosjekt

ja hallo, har stereo i bilen men nu skal det bygges pent til og være me på "shows"

har mye gode planer med audien min
    kan nevne ting som skal fikses å så kommer bilder litt senere..

Bygge i bagasjeromme med plate over med plexi glass og neonlys for og kunne se forsterkere og kondensatorer =) det har jeg faktisk startet med i dag med å kutte plata til .. har dårlig økonomi siden jeg går arbeidsledig så kjøper litt og litt....
    skal på bil:

*Senk
    *styling*/front/bak/sideskjørt alt i rs4 =)
    *19-20" neste sommer felger
    *øyenlokk
    *rust behandling ene hjulbue/ kansje valse hjulbuer også
    *skaffe 1 sub til og 1 til forsterker muligens..
    *legge nye kabler fra dynamo og bak til 1 batteri i baksete 50mm2 tenkte jeg.

Ting som e gjort me bilen nu e nu litt
    *xenon i kjørelys6k,tåkelys6k/orginal langlys 10k og 2 tusenmetrer med xeonon12k:P
    *sotet lykter over hele bilen unntatt hovedlyktene
    *sotet ruter hele veien untatt sidedørn fremme =)
    *17" felger
    *lakket orginale audi chrom grill til svart blei faktisk veldig fet
    *stereo....

Komponenter som jeg har er :

*12" gz nuclear 2000wrms 4599,-
    *helix competition 1750wrms i 1 ohm 5000,-
    *focal polyglass 13cm til 2500kr
    *billig jvc høytalera i bakdørn skal byttes...
    *pioneer 9800 bt cd spiller ordinær pris 8000,-
    *2 batterier
    *2 kondensatorer som jeg låner.

blei målt på lørdag 137,7 db å vant 1 plass på treffe i tromsø i 1 12" eller 2 x10" klassen ..

men da er det med alt for lite strøm tilførsel...

hehe kom med innspill om hva dere syns om dette =) kommer bilder i morgen
    Jorniboy

Jorniboy

Comment

har skjert ut hull til plexiglass

prøvemonterer etter skjæring
      Jorniboy

Comment

Blir bra det her, Jørn! Glede mæ til å se fortsettelsen

Comment

ja d kommer nu ann på om æ orke d;P hehe neida mye styr e d. men skal mekke et hull til et volt meter der i plata sånn at æ kan se ka som dett ned på forsterkern ;P
          Jorniboy

Comment

ingen som vil komentere?:/ jaja lure på jeg skal skjære ut audi logoen å så skjære det ut i tre å lime på så trekke som alle andre gjør =) hvordan er det best mulig og få det bra skjert ut ?
            Jorniboy

Comment

Et tips: Hadde du skrevet litt mer forståelig enn dialekt så kanskje du hadde fått litt mer respons..
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

mnha.. det er jo et ork da
                Jorniboy

Comment

Ehem, unnskyld meg, men på et forum hvor 99 av 100 ikke skriver på dialekt, så er det på mange måter "standarden" for forumet.

Ok, synes du det er et ork, så har du ikke lyst på så mange tilbakemeldinger.
                  (Dog, gjelder ikke om du har lese/skrivevansker, dette er noe alle forstår og ikke hakker på. Men krever at vedkommende evt. sier ifra).

Bilder, bilder bilder... Dette gir også masse respons, så knips i vei og sleng de ut
                  (Som noen har nevnt i andre tråder, bilder selger!).
                  2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

neida har ikke noe form for skrivevansker. bare så mye lettere og skrive på dialekt:/
                    Jorniboy

Comment

Hehe, ja det synes vel de fleste
                      Jeg kunne ha skrevet ordentlig nord-østerdals dialekt jeg også, men da hadde vel ikke så mange flere enn de på østlandet skjønt hva jeg hadde skrevet, og da hadde jo ikke folk vært interressert
                      See my point?
                      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

jojo. ja flere bilder kommer i morgen må bare finne ut hvordan jeg skal få fiksa det med audi logoen og det.. virket som mye stress... skal det f.eks limes eller skrus på?
                        Jorniboy

Comment

Mye stress er det ikke med litt planlegging Du skal ha logoen i tre oppå treplata sant?
                          Skjær ut logoen først, og skru/lim den på treplata, trekk over Og skru er jo lettere enn å lime på mange måter, og siden du skal trekke over så er det ingen som ser det heller

Bare vær nøye da du trekker over, slik at trekket former seg inntil alle kantene
                          Audi-ringene er jo runde, er sikkert ikke håpløst og få til det heller, men det må noen med mer erfaring enn meg svare på

Comment

Heisann du,og velkommen......

Så deg på Audi/Vw-treffet... Synd det ikke kom flere "lokale helter" innom,for jeg er sikkerpå at Tromsø by huser flere enn de som stilte opp på Lørdag...

Vel,du får bruke litt tid på å dempe vogna. Det finnes endel produkter å benytte seg av.... Søk på forumet her... Som tips har det vært flleskjøp på Vibroplast M1 som fungerer meget bra,og som er lett å legge på....

Lykke til videre....

Bol
                            No Windows-crap,just Mac Power

Comment

hehe ja tenkte også på og skru. ingen blir jo og se uansett:P ja trekkingen gruer jeg meg til.. aldri trekt me logo oppå platen før. men man må jo bare prøve..=)
                              Jorniboy

Comment

Working...
                              X