hmm leste om det der batteriet hvor mye det leverte på 5 sek var jo sinsykt.. men det skal bare kobles ekstra eller skal man bruke det som hovedbatteri?
Er vel fritt valg, bytt ut hovedbatteriet først så sparer du til et batteri bak hvis du ikke har råd til 2 stk nå Eventuelt sette det bak, går bra det så lenge start batteriet er i god stand...
E vetta faen,men d skal ikke mye til for å ta knekken på et syrebatteri.... Hadde kun hovedbatteri+1F kond. i Volvo´n til min søster og det varte vel i 3-4 mnd. Altså det var max 2 år gammelt og da jeg fikk en forsterker på 1000watt rms gikk det 3-4 mnd før det tok kvelden. Og da var det kun jeg som lånte bilen et par kvelder i uka..... Ja du skjønner....
Så JEG ville pælma ut BEGGE syrebatteriene,og brukt et AGM til hovedbatteri og kondis i mellomtia til du får et til AGM-batteri bake.... Det finnes sikkert mange merker som er bra.... Jeg har kun prøvd Odyssey og er fornøyd med de...
Men som sagt... Stikk nedpå JH Motor å se på de AGM-batteriene de har. De er 95 Amperé og er rimelig stor i fysisk størrelse.... prisen var ca 2300,- Ekke så mye mere enn hva du må betale for en høvelig kondis....
Eller du får gjøre som han karen hær: http://www.youtube.com/watch?v=nXDm1...eature=related
hehe har et gelebatteri og et syrebatteri som er lukket.
ja planen er jo og få nokk strøm så. men har et helvettes utlegg på bilen nu ! ny clutch. har ikke mulihet og skifte selv og da blir det møller 8000kr bare for jobb også har jeg betalt 2000kr for steg 1 clutch:P fikk billig ... møller skulle de ha 5000kr ca for ny clutch . helt utrulig hva orginal verkstedene tar i pris! jaja bilder kommer nå forresten
Nei ka i hælvete e d du har gjort!! He he.Ble jo ikke så helt for jævli det der. Når du får smidd på plass basskassen og diverse deksler blir det nok bra.Om du skal benytte bagasjen til det den er ment til i tillegg, vil jeg sterkt anbefale å fikse ett overtrekk til golvet som du benytter til "daglig".Ellers blir det seende ut som du har sluppet katta inn med nykvessa klør.
Raymond Pedersen
Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
Tar det som det kommer, og løser det som det går.
biltema trekk i sola så ser det jo ut at det er bare drit :/ men på ordentlig så ser det bra ut . skal skru fast plexien og hive i bilen senere i uka når jeg har fått 1stk neon lys hehe ja men det skal ikke være noe der bak egentlig. kansje til sommer neste år XD takk takk
Må henge meg på de som sier at herdet glass er bedre enn plexi...
Men, du har jo mulighet for å bytte ut dette med tiden også
Som før sagt, herdet glass skal det MYE til for å lage riper i i forhold til plexi
Følger med på prosjektet, ser bra ut så langt!
Stå på!
2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
takk takk plexi var nokk så dyrt for en fattig student så:P
men såklart det er jo mye bedre men må tenke på penger :/ har fått tilbud på 6,5m 50mm2 kabel som skal gå fra dynamo til 1 batteriet. 500kr.. var ikke dyrt . så skal dra å kjøpe det i morgen da jeg får lønning. venter som sagt på blått neonlys så skal plata på plass
Comment