Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi a6 avant prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vet alt om det å være fattig student, derfor må man ta ting med tiden etterhvert som pengene strekker til

Gleder meg til å se hvordan du plasserer lyset og åssen lysstemningen blir
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

hehe ja gleder meg også til og se hvordan det blir med lysene.. har plasert rødt på sidene og på lang sidene er det blått.. håper på at det blir tøft!

student er ikke lett.. strøm skal jeg fikse sånn at jeg kan bare hive inn noe senere i tiden altså ny sub å ny forsterker

så ting kommer det kommer
      Jorniboy

Comment

montert plexiglasset nå ble digg,, mangler bare neon å at det er mørkt så blir det veldig bra !

dårlig bilde.. mobil kamera og beklager for den ledningen , er til neonlysene :/

Jorniboy

Comment

har lagt 50mm2 strøm kabel fra dynamo og bak te batteriet. fy fan... sir æ bare!
          Jorniboy

Comment

har kjøpt fancy volt meter fra autogage som skal se hva ampen får den skal stå i mellom bryterne til neone

http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=3490 var ikke dum den
            Jorniboy

Comment

folk er dårlige til og skrive:S:/?
              Jorniboy

Comment

Originally posted by jorniboy View Post
                folk er dårlige til og skrive:S:/?
                Har vært uten nett(og er fortsatt d).... Ble jo helt greit med det Plaxiglasset.... Første gang du gjør noe slikt?
                Tror ikke jeg hadde fått det til noe bedre....
                No Windows-crap,just Mac Power

Comment

hehe jepp første gang:P brukte bare pynteskruer, så ser det litt bedre ut .. men men har faktisk montert det i bilen nå .. men har dårlig mobilkamera som ikke klare å ta bilder av neonlysene også da!:S så må vente på for å få låne dama sitt kamera
                  Jorniboy

Comment

Har ventet lenge nok nå på bilder. NÅR KOMMER DE?

Comment

ja var det :P
                      Jorniboy

Comment

i morgen skal det komme bilder har speilreflekskamera på lån nu i helga ;P
                        Jorniboy

Comment

Originally posted by jorniboy View Post
                          hehe jepp første gang:P brukte bare pynteskruer, så ser det litt bedre ut .. men men har faktisk montert det i bilen nå .. men har dårlig mobilkamera som ikke klare å ta bilder av neonlysene også da!:S så må vente på for å få låne dama sitt kamera
                          Tror du må straffe dein dama di litt slik at du får knødd kameraet ifra ho.
                          Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
                          Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

hehe ja d va nu d:P
                            Jorniboy

Comment

Working...
                            X