Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi a6 avant prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tec7 limer du ALT med. Garanterer at den funker. Fester like til på vann. Tror faktisk den stopper kjeften på svigermor også. Eller, det var vel kanskje litt drøyt, he he.
    Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
    Tar det som det kommer, og løser det som det går.

Comment

hehe hentet plexiglass i dag .. har skjert ut og skal skrues på i morgen har laget platen som skal være under og trukket den å fått litt system i bagasjerommet=)

har bare igjen og trekke den øverste platen og skru fast plexi så blir det det bra. har bilder men nå er det loodings så bilder komme vell i morgen =)
      Jorniboy

Comment

Et lite tips om du handler lokalt, er å rocke innom kickstart på Storelva. Der selger de 50 kvadrat strømkabel i løpende meter.
        Bilstereospesialisten selger 50 kvadrat kun som pakker på 6 meter med sikkring, kabelsko og heile hopprenne. Kjøpt løst , dealer dem bare 15 meters lengder.
        Raymond Pedersen

Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.

Comment

Skal du ha strømkabel anbefaler jeg dette: http://lydibilen.com/index.php?cPath...6ea08d815b2e81
          No Windows-crap,just Mac Power

Comment

rudolf.. vet du ka han sigurd/truls å kim skal ha for m på 50mm2?

hehe har bygd alt ferdi ,hittil.

nå skal jeg bare spare opp penger til enda en nuclear, og enda en forsterker og en feit kondensator.. og selfølgelig kabler!

bassoflove: det var jo ikke akkurat dyrt for meteren der!?! 75kr er jo ingenting ...
            Jorniboy

Comment

Som du ser får du over 15 meter for 999,-+litt frakt. Og slenger på et par sikringsholdere(som tar 50kv2!!!!!!) og sikringer.... Synd de ikke har større sikring enn 300Amperé.... God service og ikke så gæli med frakt...
              Noe å tenke på....

Comment

ja takk skal du ha må kable godt opp for å få nokk strøm hehe men vi får nu se =) skal ut å lode nu
                Jorniboy

Comment

Originally posted by jorniboy View Post
                  ja takk skal du ha må kable godt opp for å få nokk strøm hehe men vi får nu se =) skal ut å lode nu
                  Litt OT her nå så "resten" av forum-brukere skjønner.... Lode=Råne,Cruise,Ragge,Spane.....osv

Comment

Tror jeg betalte 150- 160 kr metern, husker ikke helt. Jævli god kabel utifra hva jeg kan bedømme. Ikke av de rimeligste vel og merke. Og så er det jo ikke å forakte å støtte opp om de lokale guttan som prøve å få til ting. Flinke folk der borte, ikke bare på bilstereo men også generelt på bil.
                    Raymond Pedersen

Comment

hehe ja sigurd kan mye vet æ:P om kobling av lys osv:P hehe
                      Jorniboy

Comment

mulig jeg tar feil men er det ett syrebatteri jeg ser du har baki? Og med tanke på hva en kondensator koster så får du strengt tatt ett AGM batteri til omtrent samme pris...
                        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

hehe bare midtlertidig ekstra batteri fra gammel bilen ;P så kommer nokk te å bytte ut d å en gang i tida =) så www.kickstart.no
                          hadde et amg batteri til litt over 1000kr tru om det er noe brA?

så feil... :S
                          Jorniboy

Comment

noen som har linker til amg batteri ?
                            Jorniboy

Comment

hehe satan det virket dyrt :/ må nokk sikkert betale en 20tusen til for og komme meg ingang me alt :/
                              Jorniboy

Comment

Working...
                              X