Det høres ut til og bli et farlig pent syns for øya !
Announcement
Collapse
No announcement yet.
r3mark - A4 1.8TQ B6/8E
Collapse
X
-
Da ble det i allefall kappa til og frest ut hull til dørk i bagasjen i dag. Ble ikke trekt opp ennå, det får vente til jeg bestemmer meg for hvordan jeg vil ordne overgangen mellom gitter og dørkplate..
Roar Sørlie
Tlf 90127075
Strandgata 26; mitt andre hjem :P
Comment
-
Da er jeg ferdig med dørken, sånn sett bort fra at jeg må dempe litt på undersida innover mot setene. Har både M1 og splen på vei i posten til formålet, så det blir nok bra skal vi se
Sett bakfra:
Sett fra baksetene:
Roar Sørlie
Tlf 90127075
Comment
-
Takktakk!
Skal igang med mdf-plater som skal rundt forsterkerene ja. Blir sånn at kun frontene vises, helt flush med plata. Luke inn til sikringer og batteri, og trolig også et deksel i oppkant mot undersida av hattehylla etterhvert (om jeg gidder). Står igjen mye ennå, men det begynner da å ligne på noe =)
Originally posted by nicoolai View Postutrolig vakkert, enkelt og greit gjennomført
Like den løsningen veldig godt. Skal du ha noe form for deksel rund forsterkerne?Roar Sørlie
Tlf 90127075
Comment
-
Nappa ut taktrekket i dag, ut med det gamle "dempematerialet" og inn med M1 og 4mm Splen.
Merkelig opplegg det originale, en blanding av papp, glassfiber og skumgummi... Funka forsåvidt ganske ok, men ble en del bedre etterpå ja
Ut med det gamle:
Hang igjen lim, men det satt så godt og virka som det var asfalt av noe slag, så jeg lot stripene stå igjen etter:
Oppi med Vibroplast M1 og litt Damplifier når jeg gikk tom:
Så på plass med splen:
Roar Sørlie
Tlf 90127075
Comment
-
Så da er det bare og finne alcantaraen og begynne og trekke tak da :P
Isolasjonen jeg hadde i taket var sånne fastlimte firkanter med noe som ser ut som oppkutta garn nøster.. ga opp å få ut de så lenge.. de får sitte der til en dag nærmere påske eller noe sånt.. heheMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Henie Onstad Kunstsenter neste... treffer du på den rette gjøken, så kan du sikkert få tjent inn igjen det du har lagt ut på bilen ved å selge det der som moderne kunst.. hehe..Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by Crazytaxi View PostHenie Onstad Kunstsenter neste... treffer du på den rette gjøken, så kan du sikkert få tjent inn igjen det du har lagt ut på bilen ved å selge det der som moderne kunst.. hehe..[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
Comment